Inderdaad even voor zitten, Red Death kan ik gewoon weer mee verder zo te zien; Tenminste als die als year 2 beschikbaar is.
Ja bij mij ook. Maar hij staat nu op 4mbit per seconden. Iemand enige idee waarom? Of hoe? Alles staat open alles staat goed. 4mbit van de 120mbit pakt hij maar. Eerste 10gb zo klaar. Nu dikke stront. Edit: na 3/4 keer herstart met delete Mac adres weer naar 90mbit. Hoe kan dat toch.
Zoo wat een verschil joh haha. Helaas moest ik weer gaan. Maar kun je nou al levelen naar 40 ofwat? Want Light is verander, wapens naar beneden qua sterkte etc etc
Spoilers, Nieuwe (exotic) wapens !!: https://www.bungie.net/en/Armory/Category?order=3&dir=2&categories=1
Ah oke oke. Maar ik heb wel al missies gekregen waar ik xp reward voor krijg. Die nog bewaren tot ttk? Wel mooi gratis met de bad jujuu gekregen haha. Bounty ftw. Had er nog een en kan die inleveren maar niks kiezen haha bug denk.
Bounties kun je bewaren als je dat wil. Zo heel veel exp zal het niet opleveren. Alle quests van Eris werden automatisch geannuleerd. Alle exotic quests werden automatisch gecomplete.
Bij instellingen - netwerk - geavanceerde netwerk instellingen - Mac adres en dan verwijderen dan herstart je xbox. Blijven doen tot je goede bandbreedte hebt. Kun je zien bij netwerk en bandbreedte gebruik. Hielp bij mij. 2 keer ongeveer 3 keer moeten doen. Thanks voor antwoorden hierboven! Zijn inderdaad eris questen en een sunsinger quest. Geen idee wat dat is? Moet 50 enemies doden met radiance of mĂȘlee?