Goed, 1 potje gespeeld en zoveel mogelijk wapens gedaan. Red Death > Beest. The Last Word > Range nerf is aanzienlijk. Van dichtbij nog steeds een beest. Altijd al gezien als een CQC Handcannon. Thorn > Tick damage doet veel minder auw. Nu 3 shot headshot, zoals het voorheen was bij de meeste HC. AutoRifles > Man, the Summoner doet goed zeer in Crucible. SUROS valt mee. Kan er mee door. Zal nooit het beest zijn als in het begin @Maddmonkey ... schuldig. Cryptographic + ToO/VoG Gear + Helm of Inmost Light = ...
Waarom kan je in het menu niet meer de rank van de factions zien? Ik zie alleen nog cryptarch, vanguard, crucible, eris, prison en queen. @Rampage Ruin wings en helm of saint 14 met aaru's passage
Pas op btw met de subclass quest die nu bij de vanguard is. Als je die complete en een legendary class item krijgt dan krijg je ook rep op het einde. Had me Vanguard net ge-edged en toen met die rep ging die er helaas overheen.
Ik zeg, pak die "zwart/oranje" shader is van Eris ... en pak ondertussen ook maar wat glijmiddel, tissues en een nieuwe broek. Ga eens naar Variks op de Reef Als je een Elder Cipher had is deze automatisch completed.
Hmm, die van mij stond gewoon afgerond (zonder wat ervoor gedaan te hebben) klaar op m'n titan bij Variks. Heb Lord of Wolves genomen.
Hoe bedoel je subclass quest? Ik heb wel zoiets zien staan maar ben er maar heel even geweest. Deze bewaren tot TTK of gewoon al doen? Bij mij was hij ook weg. Bij maatje van mij ook maar die kon hem bij Variks gewoon inleveren. Vanavond even kijken.
Er zijn quests voor de oude subclasses. Niks bijzonders echt. Je moet wat killen etc en ondertussen krijg je wat rare class items en op het einde een legendary. Kan hem doen. Maar als je zoals mij vanguard ge edged hebt dan kan je het beter laten als je niet een level omhoog wilt gaan. Thorn is nog steeds een drie bodyshot helaas.
Ik zag gisteren ook nog op Gothalion z'n stream dat die tick damage fucking hard stacked. Echt, bizar hard. Ach! Maakt niet uit. Nog 6 dagen. Dan zijn we er vanaf. Geen Year 2 versie voorlopig.