[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ahzo, ja ik heb mijn vanguard pas op 3 zitten. Dus kan ik nog handig doen dan haha. Kan niet wachten op de nieuwe wapens tot we die krijgen. Heb nu de Suros minimalist shader gekregen en een emblem al.

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Edgen= tot het einde levellen. Dat houdt dus in dat je van de 2500 rep een faction op 2300+ laat staan. Handige manier om snel een pakketje te krijgen met een nieuwe DLC

edit: ik ga even checken voor die armsday :)

3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Op de Companion App zie ik niks :mad: geen wapens.

4. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ook niet en ik klikte de message die ik kreeg direct weg..

5. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Misschien een foutje? Vanavond om 19:00 (Trials tijd) dan? Heb in de app nog geen pop-up gekregen trouwens :eek:

6. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Er was wel degelijk een berichtje dat er nu in de tower wat was nu. Banshee had ook een icoontje boven zijn hoofd.

Rampage vindt dit leuk.
  7. nawa

nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

Leuk Bevonden:
    852
    Banshee is op het moment geglitched. Het zou armsday moeten zijn en zijn message was er in orbit maar zijn inventory is op dit moment leeg.

8. MightyMikeDX

MightyMikeDX MightyMikeDX

Leuk Bevonden:
    237
    Dat wist ik, daarom vond ik het dus zo vreemd om het te zien. Al helemaal op Mars de plek waar fallen nooit komt.

9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ah oke thanks voor de info. Ga ik ga doen inderdaad.

En de Suros wapens krijgen we pas op 15 Sept zie ik bij de pre order staan. Shader en Emblem al wel gehad. Vanavond maar is alle nieuwe dingen checken :D

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nieuwe NF modifiers.

11. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    @Hybrid;
    ... lekkere modifiers! Maakt de NF wel weer boeiend :) Werd tijd! Kan niet wachten om Match Game, Ironclad, Chaff en Fresh Troops compleet verrot te schelden. Volgende week een nieuwe NF op level 40. Denk dat ik die eerste week weinig daarvan zal meekrijgen. Zeker gezien de level-cap nu vast staat op 34 tot TTK.

@Dagger;
    SUROS/Hakke wapens zijn, geloof ik, geen Legendaries. Zullen "blauwe" wapens zijn net als vorig jaar met de "Vanguard" Edition. Ben wel zwaar benieuwd. Voor beide nog even wachten. Heb de Legendary Edition besteld op Bol.com.

Dat Destiny vuurtje is na gisteren wel weer gaan branden. Heel veel nieuwe dingen die ik maar al te graag wil testen. Na het lezen van GAF en Reddit heel benieuwd hoe TLW nu is. Schijnt behoorlijk aangepakt te zijn. Nog erger als Thorn. Hawkmoon schijnt (afgezien van een range nerf) toch nog steeds een heerlijk wapen te zijn. Wel jammer ... want voor TLW (ook al was dit wapen broken als fuck soms) en Hawkmoon heb je toch wel skill nodig. Is niet zo makkelijk als Thorn .. was niet zo makkelijk. Schieten, rennen en wachten tot je tegenstander dood bloed :+

EDIT
    Nieuwe Exotic Rocket Launcher ...

Lijkt wel een gigantische microfoon :eek: Zou je hiermee berichten op kunnen nemen en die vervolgens op je Enemy afsturen? :+

Sowieso zijn d'r een aantal Exotics (volgens Luke Smith) die nog niet in de Armory staan. Heel benieuwd welke er nog bij gaan komen dan.

12. nawa

nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

Leuk Bevonden:
    852
    Waarschijnlijk is de armsday reset om 1900 nederlandse tijd.

Maddmonkey vindt dit leuk.
  13. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Match Game lijkt me wel nice :D

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    TLW is gewoon zoals die altijd had moeten zijn. Ideaal wapen voor naast een sniper rifle. De range is een stuk minder en hij is nu alleen echt goed als je van dichtbij hip fired. Om shotguns te counteren.

Blijft ook nice die nieuwe teksten van Shaxx.

15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Zijn toch ook voor die heroic strike playlist Hybrid? Zag het daar ook bij staan. Dat betekent dus dat je met het farmen van die playlist allemaal bizarre debuffs tegen je kan krijgen :+

Ik had 2 potjes rift maar gespeeld net aangezien arms dat er niet was en shotguns zijn nog net zo goed voor mij (ik gebruikte het altijd erg up close) maar damn red death is echt goed geworden. Stuk meer stability ofzo. Hard light voelde maar kut eigenlijk. Net als necro. Komt volgens mij door die visuele kutkogels wat mij behoorlijk afleid :p

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh dat weet ik niet.

17. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Of

Een bacterie/virus

Of

Een massagestaaf

Rampage vindt dit leuk.
  18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja ik moest gisteren gvd toch wat :mad: kon ook echt slecht slapen met die pleurisherrie van de instant on Xbox, mja heb de update nu gelukkig wel binnen.

Rampage vindt dit leuk.
  19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je krijgt nu best veel motes steeds. Kreeg er net steeds 3 uit normale strikes en gisteren ook uit de crucible. Btw die PS strikes zijn ook wel grappig. Staan tussen de legacy playlist.

20. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Undying Mind en Dust Palace gespeeld? Vind je ze leuk? Ik moet niet denken aan Undying Mind met Void Burn in de NF.

Deel Deze Pagina