Heb de game nog niet gespeeld, dus kan niet oordelen. Ik vind een "lege" wereld ook helemaal niet erg. Voelt juist erg "natuurlijk" aan. Liever niet een kaart zoals bij AC, met ontzettend veel busy work. Maar... het is natuurlijk wel vreemd dat de wereld steeds weer gevuld wordt, zodra je de kaart verlaat en opnieuw terug komt. Dus dat punt over drie keer dezelfde base iedereen uitmollen... om dan 5 minuten later weer tot de conclusie te komen dat hij weer vol is, tja dat is best een sfeer breker. En nog irritant ook. Heb je net zoveel werk verricht. Verder toffe game hoor. Kan niet wachten totdat ik er tijd voor ga vrijmaken.
Ik snap even iets niet. Ik probeer ammo te krijgen via een Supply Drop, maar wanneer ik naar het wapen ga waarvoor ik ammo wil en op A druk gebeurd er niks? Ik kan wel een ander wapen dat ik momenteel niet bij me heb opvragen.
De eerste optie is (oa) ammo voor je huidige gun(s), de tweede optie is ander wapen laten droppen. Kies dus optie 1. De main missies gaan steeds naar andere gebieden. En je moet de side-ops eigenlijk als een soort mini game zien. Dan 'klopt' het respawnen wel gewoon.
Oh wacht ff. Je moet het doen vanuit het tabblad Missions. Nu zie ik het. Ik keek bij Development. Thanks
Die met Huey at begin van Afrika? Spoiler Daar kreeg ik juist het idee dat Boss ook helemaal niet eens afwist van Les Infants Terrible. Benieuwd wanneer ik Eli tegenkom.
Wut?? Nu al. Damn. Moet zeggen dat ik nog totaal niet naar de trophies heb gekeken, maar dat boeit me ook eigenlijk niet. Zitten vast dingen in als S rank op alle missions en daar ga ik toch al niet voor ... Ik neem er ook echt mijn tijd voor. Net ook, side op al gecomplete door de soldier te extracten, volledig stealth, en vervolgens lekker de hele basis leeghalen en fultonnen en tot slot capturen (no one gets left behind)
Meen je ? Ik heb het spel ook nog niet. Dit was in Far Cry 2 ook het geval, erg hinderlijk. Mocht dit in MGS5 ook het geval zijn, dan weet ik nu al dat ik mij hier vreselijk aan gaat storen.
Ik stoor me er totaal niet aan. Ik vind het juist handig, want zo kan ik weer eventuele nieuwe recruits voor Mother Base scoren. Als op een gegeven moment iedereen weg is gaat dat een beetje moeilijk.