Pro Evolution Soccer 2016

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 10 jun 2015.

1. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.090
    Dat manual schieten/passen met L2 gebruik ik eerlijk gezegd alleen maar met 1-op-1 met de keeper voor een lobje/stiftje, want met L1 is dat vaak te laag, tenzij je heel langzaam loopt... L2 geeft je een stuk meer controle over zo'n lobje.

2. ManoMoker1982

ManoMoker1982 PES veteran

Leuk Bevonden:
    15
    Advanced werkt wel, maar is een stuk minder effectief op alle fronten. Alle toppers van Pesleague en Pesholland gebruiken dat niet.

is af te raden dus

3. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Kan jij me vertellen wat in de regel de settings van dat soort toppers zijn online? Afgezien van de vraag of er uberhaupt filter-settings zijn natuurlijk.
    Lijkt me leerzaam dat te weten. En is er een favoriete strategie die het meest effectief is, of komt dat toch meer op persoonlijke stijl aan?

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634

Spannend...

5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Maar ook raar, de 14e eindigt het embargo en de 17e komt het spel al uit. Had dat niet wat ruimhartiger gekund? Wat zou de bedoeling daarvan zijn?

6. ManoMoker1982

Leuk Bevonden:
    15
    Dat gaat nog duidelijk worden zodra pes2016 onder de knie is bij de gasten

Maar ik kan je wel vertellen wat ze met pes2015 hanteerden.
    bijvoorbeeld staat aanwijzing op scherm alles op uit, behalve de manual knop wijzer. auto sliding ook op uit
    pass assistance op maximale level klinkt als een cheat, maarja werkt toch het beste :)

qua strategie speelde de helft met 3 verdedigers maar dit moet bij je passen, en zonder fluid formations, want dan laat je teveel gaten vallen.
    voor de rest speelden ze allemaal op tegenaanval, door het midden, flexibele positionering, druk agressief en verdediging ver naar voren.

HanTerp vindt dit leuk.
  7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Konami heeft gewoon belachelijke PR en Marketing afdeling ;)

ManoMoker1982 vindt dit leuk.
  8. ManoMoker1982

Leuk Bevonden:
    15
    mee eens... chaos

9. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Lijkt me een logische verklaring :D

Dit klinkt inderdaad een beetje op het uitbuiten van de zwakke punten van PES 2015. Maar ja, datzelfde zie je precies zo in FIFA's pro clubs.
    Hoe hoger je daar komt hoe meer "bug-spelers" , zoals ik ze noem, je tegenkomt. Onze club jo-joot steeds tussen de 3e en de 1e divisie in en in de 1e divisie zitten de ergsten, dus zoals gezegd, dat zal in PES ook wel zo zijn.
    Maar bedankt voor de info. ;)

10. ManoMoker1982

Leuk Bevonden:
    15
    Niet echt mee eens... het spel en de bugs samen definieren de gameplay. Dus een R2 schot met Robben, manual lobs van dichtbij, en de pass assistance op voluit zorgen voor meer succes. Dat is simpelweg de gameplay :) dus dan ben je beter in het spelen van de 'game'

exploits vind ik achterin rondtikken, een laatste kwalificatiewedstrijd in online cups die je gaat verliezen gaan lopen vertragen zodat de wedstrijd wordt gestaakt na het verstrijken van de deadline.

Veel puristisch gezwets over hoe je eerlijk moet spelen maken wij korte metten mee bij Pesholland. In the end blijkt elke purist gewoon slecht tegen z'n verlies te kunnen :)

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dan is nog de vraag waar de grens ligt bij een exploit - die niet wordt geaccepteerd - en een bug die dat wel wordt.
    Ik ben niet echt een purist, maar heb wel de pest in als ik verlies van iemand die gebruik maakt van een bug in het spel. Dat vind ik namelijk eerder een teken van zwakte van mijn tegenstander dat hij niet met normale middelen van mij kan winnen. Als ik dan zonder het gebruik van bugs verlies, voel ik me meer een winnaar dan als ik met bug had gewonnen.

12. ManoMoker1982

Leuk Bevonden:
    15
    zoals in myclub de sterrenteams die door een 40 rated bank alsnog tegen slechtere teams kunnen spelen. ja, die vind ik ook irritant en oneerlijk. dat is dan ook een cheat te noemen.

In pes 2013 was er een cheat dat je de vrije trappen automatisch kon laten nemen als je de tijd deed verstrijken. dit was 95% kans op een goal. Die hebben we verboden bij Pesholland competitie.

Maar de dingen die ik eerder al noemde (Dus een R2 schot met Robben, manual lobs van dichtbij, en de pass assistance op voluit) , horen gewoon bij de standaard gameplay. Er zijn mensen die ook daar over zeuren, maar die kan ik niet serieus nemen

13. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ziet er echt geweldig uit, volgende week gelijk met Inter of Juventus aan de slag in de Master League.

14. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Waarom is dit zo'n goed game-jaar? Ik heb helemaal geen tijd meer voor PES!! :mad:

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Wacht eerst ff op een Option File met de Championship en dan daar een team kiezen.

16. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Ik had het zelfde plan. Lekker promoveren en opbouwen van een stabiel team, om na een x aantal seizoenen de EL te winnen
    Hoelang duurt het voor de OF er is, vorig jaar dan?

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Vorig jaar was er geen import functie beschikbaar voor PS4 en X1 etc..

Nu alleen PS4. Aangezien ze hetzelfde gebruiken als de PC manier (echt met .png's enzo) zijn ze al begonnen.
    Dus verwacht eigenlijk al gelijk de week erna.

18. Ajax***

Ajax*** Active Member

Leuk Bevonden:
    21
    Komt dus 18-9 uit als ik de goede releasedatum heb gevonden? Hopelijk wat eerder, want ziet er verdomd goed uit!

19. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    17e ;)

20. Ajax***

Ajax*** Active Member

Leuk Bevonden:
    21
    Oke iets eerder inderdaad ;) Nu maar hopen dat hij al wat eerder op marktplaats verschijnt. Wat ik persoonlijk jammer vindt is dat ze sommige dingen maar 1 of 2 jaar in een spel stoppen. Terwijl ze toch echt handig waren, zoals dat je alles apart kon selecteren van tenue(Shirt/broek/sokken). Nu is het al weer jaren de keuze het thuis- of uit tenue. Terwijl ik het bloed irritant vindt als beide teams dezelfde sokken hebben oid. Ik weet zeker dat dit er vroeger inzat...

Deel Deze Pagina