Als ik footage bekijk valt het me vooral op hoe intens alles klinkt. Je waant je wel echt in een race omdat je iedere auto om je heen hoort!
Eerste wat ik doe is dat gruwelijk irritante bandenpiepgeluid dimmen, dat is pas iets dat je elke bocht hoort. (ik hoor in het echt bij 80 door een bocht (waar je dus 80 doorheen kan) ook geen piepende banden..)
Zijn er meer audio opties in de fullgame dan de demo? Vertel eens wat je allemaal kunt aanpassen in de audio?
Banden geluiden zijn juist goed. Omdat je niet in een echte auto zit en dus met je kont kan voelen hoeveel grip er is. Piepende banden compenseren dat een beetje in een game.
Bij Project CARS piepen je banden nooit en in die game voel je véél beter aan dan in Forza hoeveel grip ergens is.
Dat kan. Want het is een combinatie met goede physics natuurlijk. Maar piepende banden voegen wel veel toe aan het gevoel van grip die je nu mist onder je kont.
Inderdaad, als de optie er is zet ik juist al zachter andere geluid zachter en de banden iets hoger. Als een game het goed doet hoor je niet alleen de banden piepen als je echt glijdt, maar hoor je ze ook een beetje scrubben als je grip begint te verliezen. En zo kan je daar super snel op reageren. Maar ik ben het er mee eens dat het irritant is als je banden al piepen als je gewoon met 15 km/u een rondje draait. Wat betreft het geluid kan je alleen de muziek uit zetten, verder zijn er geen opties wat betreft volume voor de losse effecten.
Nu op twitch: 12 hours of Forza. Zat net effe te kijken, berg oeverloos gelul. Steaks mss nog ff kijken of men wat meer kan laten zien van raves etc
ff vraagje; heb net paar dagen een tx gekocht, maar hij calibreert maar aan 1 kant bij mij,... hij werkt daarna trouwens wel goed als ik het stuur terug draai. Heb hem ook al geupdate, iemand een suggestie?
Ben benieuwd naar ervaringen van mensen met een TX. Gisteren heb ik nog effe kort in de 430scuderia in rivals gezeten in de demo- versie. Net een ijsbaan.......
Voor het eerst Forza niet direct gekocht.. ben nu op Twitch de stream aan het kijken.. kriebelt totaal niet. Heb de demo ook gespeeld uiteraard en vind het helaas geen grote stap voorwaarts. Laat 'm voorlopig aan me voorbij gaan.