AWW YEAH BLINK-BACKFLIP Y0L0$W4G Dunk. Rift is wel mn favo 6v6 mode hoor. (Met full fire team) doet me echt denken aan CTF in halo
Word een Exotic. Met als Exotic Perk Fart of Oryx When equipped, this item unleashes the smell like wanneer Oryx spruiten op heeft. Oftewel, nobody comes in de buurt..
Even een korte vraag Als ik die TTK koop in de PS store , de versie inclusief destiny plus Dlc . Moet ik dan tot dinsdag wachten ? Of kan ik de rest wel gewoon spelen ? Had me PS 4 verkocht alleen spijt van gehad en dus weer een nieuwe gekocht
Je kan Destiny, The Dark Below en House of Wolves al spelen. The Taken King pas vanaf aankomende dinsdag.
Is ze geraden ook. Wapen balancing moet veel vaker gebeuren. Steeds kleine aanpassingen. Zeker als er ook PVP is.
6 maanden voor een weapon-balance patch is ERG lang. Overigens vraag ik me wel constant af waarom ALLES dan aangepast moet worden? Na de eerste werd er echt geklaagd als een malle over de Auto-Rifles. Resultaat? Geen Auto-Rifles meer in de Crucible. Thorn en TLW maken hun opmars en worden de standaard in PvP. Duurt MAANDEN voor Bungie er iets aan doet. Resultaat? Thorn is nog steeds een beest en de TLW/Hawkmoon zijn kapot. Zie liever wekelijks (of maandelijks) wat kleine tweaks aan de wapens die een buff/nerf verdienen.
Bij die van €90 zie ik het wel staan inderdaad bij die van €70 niet ... Hmm straks koop ik die van €70 moet ik alsnog tot dinsdag wachten
Je kan gewoon die van 70 kopen.. Is precies t zelfde als die van 90 maar dan zonder die emotes, shaders en class items.. Enige waar je op moet wachten is de nieuwe taken king dlc maar zoals @Graveheart al zei je kan de ouwe dlcs wel spelen Waar blijft die live action trailert @Hybrid ?? Zeker rond uurtje of 7 vanaaf??