Voorlopige Uitslag Grand Premio BMW M3 GT3 Internationale D'Italia a Autodromo Di Monza
Lobby settings:
Volgende week zal de lobbyhost meteen op 16 man. Wij hadden zelf niet verwacht zoveel animo, wat alleen maar goed is voor de competitie. Verder is het helaas zo dat de chat niet optimaal werkt helaas kunnen er maar 8 man in een party, dit is iets wat de host helaas niet kan oplossen. We zullen daarmee moeten leren omgaan. Er kan altijd een 2e Party geopend worden. Maar in het algemeen is het startschema bekend.
Livery's:
Graag iedereen ook nog even een upload van de livery waar men mee rijdt en het daarbij behorende ingame nummer. Onderstaande nummers/liveries heb ik genoteerd.
HRT Wiethok rijdt met ingame livery PVS NR 20
Asjemenou75 rijdt met ingame livery RGB NR 14
Flavourlicious rijdt met ingame livery Jancon M NR 01
Loyall Ronin rijdt met ingame livery BPP NR 55
Racereports:
Vanwege het feit dat dit de “eerste” keer in lange tijd weer is dat er echt in competitie verband wordt gereden en het feit dat er relatief veel “onbekenden” met elkaar rijden zullen zaken wat milder worden beoordeeld.
Volgende week dient echt iedereen zich bewust te zijn van de regels.
Verplicht aan iedereen de volgende stukken door te lezen http://forum.xboxworld.nl/threads/algemeen-regels-voorwaarden-november-2013-v4.169096/ en dan met name art. 4.1 t/m 4.10 van het XBW Racing Regels en Voorwaarden. Dit wordt desnoods volgende week overhoord!
- Dus als je van de baan raakt (ookal is het niet jou schuld) kom je terug als het veilig is. Dit kan helaas inhouden dat je het hele veld moet voorbij laten gaan;
- Als je (denkt dat je) sneller bent of meer snelheid meeneemt uit een bocht of op het rechte stuk, maar je kan je directe voorganger niet voorbij omdat er b.v. aan de zijkant een auto van je zit, tik je je voorganger niet aan, je moet dan helaas van je gas af;
- Probeer zoveel mogelijk je lijn aan te houden die je rijdt, met name in het begin waarbij veel auto’s om je heen rijden zodat mensen niet hoeven te anticiperen op totaal onverwachte bewegingen.
Wij begrijpen dat in het heetst van de strijd zaken anders kunnen lopen, dat crashes iets wat bij autosport hoort en dus niet altijd voorkomen kan worden, maar feit is wel dat de algemene raceintentie moet zijn dat inhalen clean and tidy gebeurt.
Iedereen veel succes met "trainen" en volgende week uitdagend Donnington!!