@Rampage : Dit is het antwoord wat ik zocht. Bij World of Warcraft is het vrij normaal dat je na een kwartier ongeveer automatisch uitgelogd word als je niet actief bent. Je gaat dan eerst AFK, Aaway from Keyboard, een paar minuten daarna logged die automatisch uit. Alleen de laadschermen zouden dan nog een irritatie kunnen zijn. Graveheart, bedankt voor je antwoord.
Nice is goed. Arend ging ook wel mee. Zijn we met 3. Nog 3 te gaan. @Maddmonkey , @Hybrid @Raafie jullie wellicht zin om mee te gaan?
nou zat ik net ff op reddit zag ik een post van iemand die dit had gevonden in de tower... The nine logo ofsoiets..?!?!
Dit bekijk ik dan ook van de positieve kant. Nee, de vragen die ik stelde waren volgens mij redelijk normaal.
Zijn er vanavond nog mensen die crota op de ps4 gaan doen . Moet die nog doen namelijk ( nooit gedaan )
Heb net weer 500 bijgekocht. Deed het voornamelijk om faction rep te levelen. 1 heavy voor een 1 rep pakketje New monarchy van level 27 naar 47 in twee minuten, twee shaders en ship. Worth it. En heb nog heavy ammo over