Komende dinsdag een nieuwe update: Freemode Events Update. http://www.rockstargames.com/newswi...nline-freemode-events-update-coming-next-week
Ben bang dat je dat (de eerste tijd) op je buik kan schrijven: http://www.ign.com/articles/2015/09/10/how-gta-online-has-changed-rockstar-north?utm_source=IGN hub page&utm_medium=IGN (front page)&utm_content=2&utm_campaign=Spotlight As for single-player, two pieces of DLC were released for GTA IV – The Lost and the Damned and The Ballad of Gay Tony – but nothing has been mentioned for GTA V. Since its release, it seems the focus has moved onto GTA Online. Is single-player DLC for GTA V a possibility? "Right now our focus is on GTA Online which has exceeded our expectations. We currently have all key members of the team that launched Grand Theft Auto V focused on supporting GTA Online in every capacity. The community we’ve been able to foster is massive, growing each day and we have so many ideas that have yet to make it into the game. The evolution of GTA Online on these newer platforms is also an exciting prospect as the power of those systems is going to allow us to achieve even more." ----------- Bizar succes dat GTAO. Het kan mij echter zeer weinig boeien. Zeer jammer om te zien dat SP shit gewoon genegeerd wordt dan...maar ja, money huh. Vorig jaar hadden ze het nog over dat we dat jaar nog SP DLC nieuws gingen krijgen, als ik het niet verkeerd heb....mja.
Inderdaad, leuk ook dat ze eindelijk wat meer onzinmodes erin stoppen. GTA moet gewoon fun zijn, niet te serieus. Zou ook wel fijn zijn als je online kan spelen zónder politie. Beetje vermoeiend dat je bij elke voetganger die je even kapot slaat met je boksbeugel je meteen de politie achter je aan krijgt. Nergens voor nodig.
Ik heb echt totaal geen zin in dat hectische GTA online, doe mij maar singleplayer DLC maarja als dat er niet komt........... Fuckzooi!
Ik dacht ik start ook weer eens GTA op op de 360, nou dat was van korte duur. Echt niet normaal dat spel is op de 360 overgeleverd aan hackers en zielige personen. Ik kan nu niet eens mijn garage meer inkomen want iemand is zo leuk geweest om allemaal mijnen in mijn garage te stoppen. Elke keer als ik naar binnen loop of met een auto naar binnen rij explodeer ik. Triest, echt heel triest. Hebben meer mensen dit? Kan wel een filmpje maken om te laten zien hoe klote dit is. Oh ja en ik kan de mechanic niet meer opbellen is altijd bezig met andere dingen.
De Rockstar Editor is fucking vet. Je hebt echt zeer veel mogelijkheden om toffe scenes of zelfs korte films te maken. Hier mijn eerste echte video. Wel wat kleine foutjes maar ik ben er zelf wel tevreden over:
Wel jammer dat er geen single player DLC meer komt. Ik heb geen Xbox Live (meer), dus GTA Online gaat niet voor mij op. Bovendien heb ik geen Xbox One of PC, dus ik kan het niet eens spelen. Volgens mij hadden ze erg vette single player DLC uit kunnen brengen. Iets als Breaking Bad in San Andreas oid, gewoon een vette verhaallijn.
Die SP DLC zal heus nog wel komen. Ze nemen er gewoon goed hun tijd voor. Ik ben persoonlijk toch nog niet eens op 50% van het verhaal dus voor mij is het ook niet zo ontzettend belangrijk eerlijk gezegd. Vandaag voor het eerst sinds LANGE tijd dat ik de game weer eens heb opgestart, omdat ik even GTA Online weer eens een kans wilde geven. Blijft een beetje leeg en doelloos aanvoelen, maar dat komt vast omdat ik het zonder vrienden speel en nog een laag level en weinig shit heb (level 8 sinds vandaag). Wel gelukkig mijn avatar nog even kunnen aanpassen, want voorheen zag die eruit als een fucking zombie, en nu als een Koreaanse Boyband travo. Toch een hele verbetering.
Vreemd dat hij bij mij vaak alle settings reset. Opstarten duurt dan ook langer. Zo ben ik ook een keer mijn online profiel kwijt geraakt en moest ik weer overnieuw beginnen, wat ik dus niet heb gedaan.. Sindsdien speel ik geen GTA Online meer.