1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 28 mei 2015.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Lees wat er boven staat: je ontvangt €60 aan pakjes, namelijk 20 weken lang 2 pakjes per week. Allemaal leuk en aardig, maar die 2 pakjes per week schiet je echt weinig mee op.

    Hoeveel duurder is de Deluxe Edition? Die euro's moet je lekker in je zak steken en direct op het begin investeren in pakjes. Dan heb je veel minder packs in totaal, maar wel veel meer direct op het begin waardoor je veel beter start. De eerste maand zijn die 2 packs per week nog handig, de rest van de weken heb je al een goede basis en boeien die (kut) packs je niet eens meer. :+
     
  2. Robbdie

    Robbdie Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    11
    De regular edition is op Yourgamezone 57 euro, de deluxe is daar 75. Scheelt dus 18 euro. Als je trouwens weet of hij ergens goedkoper te krijgen is, hoor ik het graag:).
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Als je die 18 euro in FIFA16 wilt steken, zou ik je aanraden die te stoppen in FIFA Points. Daar kan je zeker wat leuke packs mee openen en een goede start maken. Voor twintig euro krijg je iets van 2000 FIFA Points = iets van 13 - 14 gold premium packs. Veel verstandiger ;)
     
    Robbdie vindt dit leuk.
  4. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat is de beste football game ever dan? Als ik kijk naar fifa van pak hem beet 4-5 jaar geleden, dan vind ik dat echt niet beter dan nu. Anders wellicht. Misschien mis je sommige dingen uit eerdere edities, maar andere dingetjes zijn juist vreselijk. En de hoogtijdagen van PES, toch ook zo'n tien jaar geleden alweer, die toen heerlijk waren om te spelen, word je vandaag de dag toch ook niet vrolijk van. Het blijft altijd een kwestie van balans, en dat is blijkbaar nogal lastig. Het ene jaar kan daardoor wel meer bij je in de smaak vallen dan het andere jaar. Ik heb mijn Fifa in ieder geval al in de pre-order gegooid. Ook al ben ik over de laatste editie niet zo enthousiast. Maar dit is eigenlijk de enige game die ik koop ieder jaar (soms nog een andere), dus tja.
     
  5. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Hebben ze het vies worden van je tenue tijdens het wedstrijd nou weggehaald
     
  6. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Nee, had gisteren een wedstrijd in de demo waarbij er wel wat spelers met stoffige shirts rondliepen.
     
  7. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Jahoor (bij de pc ) is het allemaal vies!
     
  8. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Goed meegelopen van die centrale verdediger, haha.
     
  10. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Die was zo ondersteboven van die aanval dat ie spontaan de andere kant op ging :D
     
  11. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Ik heb gisteren die Deluxe Edition in de Russische store gekocht voor €47.Ik heb wel EA Access waardoor er nog 10% af ging dus als je dit niet hebt komt die 10% erbij.
     
  12. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Prima goaltje. Welk niveau speelde? Want hoewel de Sounders allesbehalve een topteam zijn, zagen sommige dingetjes er wel wat knullig uit. Zoals die opening meteen na de aftrap. En het feit dat ze er niet bovenop zitten, behalve als ze moeten meelopen :p . Nou is de verdediging helemaal matig en heb jij natuurlijk een top aanval met RM. Maar ben toch benieuwd.
     
  13. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Klopt wat je zegt, dit is de standaard instelling en ik vermoed dat ik als seatle zijnde ook nog wel van real kan winnen in die moeilijkheidsfactor. Was gewoon effe aan het klooien met snelle aanvallen en het leren herkennen van timing/schotlkracht etc. Ik speel FIFA overigens buiten de demo om nooit tegen de cpu. Speel alleen maar online prof clubs of normaal ranked (naam effe van kwijt)
     
  14. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Alvast een beetje lopen pielen met wat FUT-teams. Verzoekjes zijn welkom. :)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Saaslijer vindt dit leuk.
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Linkerflank met Jetro, Gini en Depay (L).

    Dzeko blijkt een überbaas in de bèta en demo, dus:

    [​IMG]
     
    Saaslijer vindt dit leuk.
  16. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    2e team gaat al niet lukken ivm dat Melo in de volledige versie bij Inter speelt. Voor de rest leuke teams ;)
     
  17. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Hoezo niet? Hij mag toch zijn mening geven? Ik zet hier en daar ook vraagtekens bij, bijvoorbeeld dat hij zegt dat je soms na 2 maanden pas nieuwe dingen ontdekt. Mijn ervaring bij FIFA is dat je na twee maanden juist de flaws kent. Maar ja, dat is weer mijn mening en die is wellicht ook niet helemaal objectief, aangezien ik PES dit jaar de betere game vind.

    Gelukkig zijn er demo's, zodat je je eigen mening kunt vormen.
     
  19. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Ik vind pes ook de betere game. In de demo's dan. Alleen vind ik dat hij overdrijft met alle veranderingen in Fifa 16. Ik heb de demo nu aardig wat gespeeld maar vind het net zo stroperig spelen als 15. Uiteraard zijn er verbeteringen, maar ik vind deze minimaal. Maargoed laten we eerst de uiteindelijke versies afwachten.
     
  20. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Hey guys! Lang niet meer hier gepost maar met de nieuwe FIFA in aantocht ben ik maar vast eens een teampje aan het maken. Had vorige keer een mix van BPL en BBVA en wilde nu wel eens wat andere spelers. Wat vinden jullie hier van?

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina