Je krijgt nu wel meer reputation zag ik, met die faction badge. Nightfall gedaan en kreeg: 500 Vanguard en 250 Dead orbit reputation en voor een bounty: 50 Vangaurd en 25 dead orbit rep.
Een collega van me wil de game weer oppakken. Ik heb Destiny nu al ruim een half jaar niet meer gespeeld ofzo, net weer even gekeken. Damn, waar moet ik beginnen. Ik ben een Hunter, iemand tips hoe deze game nu weer op te pakken? Bepaalde nieuwe armor of wapens die een aanrader zijn of iets? Oude pic op Twitter gevonden wat ik droeg en nu nog steeds draag. Spoiler
Ik zou lekker wachten tot de TTK expansion er is dan level je via xp naar level 40 en vanaf daar kan je dan nieuwe gear gaan verzamelen. Alle gear uit year 1 zal vanaf dan niet meer relevant zijn. Ik zie dat je op de PS speelt. Vraag wat mensen van het forum hier of ze jou nog kunnen helpen met bijvoorbeeld de weekly voor de strange coins. Afgezien van materialen kan je op dit moment niet zoveel halen dat straks nog relevant gaat zijn.
Mayhem clash vind ik wel vet. Gewoon zonder irritatie spelen. Je gaat toch wel dood, maar in die gamemode heb je 10 seconden later zelf ook een super of heavy waar je wat mee kan uithalen. Het is wel echt een shotgun playlist. Snipen zit er gewoon niet in.
Leukste aan de patch is nog dat machine guns terug zijn. Tuurlijk ze zijn altijd goed geweest maar door de mindere OP rockets kan je er meer omheen spelen en daarna losgaan. Vanavond best veel potjes gehad dat ik steeds de meeste van me kills met de machine gun had ipv me primary haha.
Makkelijk bounties ? Die bounties stellen geen ene fuck meer voor. Echt fucking triest hoe casual ze het maken.
Mja volgens mij jhaalde niet iedereen even makkelijk de bounties Post 2.0. Nu kan je alle bounties in 1 potje halen hopelijk betekenen die quests en weekly bounties wat
Pre. En inderdaad, nu kan iedereen en z'n moeder binnen een uurtje alle bounties halen op alle 3 de characters. Leuke uitdaging nog.. Hopelijk zijn die weekly bounties interessant.
Haha ja was ik al bang voor dat die gear allemaal niet relevant meer was. Hoe zit het met die TTK expansion, moet je daar apart voor betalen? Ik had namelijk wel zo'n expansion pack oid gekocht bij release voor 35 euro.
Season pass was voor de eerste 2 DLC's, Dark Below en House of Wolves. De nieuwe, The Taken King, moet je gewoon voor betalen.
Wanneer komt de TTK uit? Ik blijf toch ook wel kriebels houden. Aan de andere kant wel bizar dat elke keer als je gear weer useless is.
Mwa, valt wel mee. In house of wolves kon je alles ascenden, maar nu zitten we in een nieuw jaar met veel nieuwe content en daarbij komt betere gear. Super chill juist, want na een jaar ben ik wel klaar met de wapens van year 1. Zo gaat het in blijkbaar in elke MMO en ik ben blij dat Bungie dat ook doet