En? Is er al een afspraak geregeld? Hoe dan ook, hier een filmpje ( full version ) met de werkelijke snelheid:
Dinsdag komt die uit in de us kunnen we hem dan uit de us store halen? Kies dit jaar ook voor pes ipv FIFA nu 4 jaar FIFA gespeeld en ben het helemaal zat. Speelde ook alleen maar ultimate team.
Net via Live From Playstation een wedstrijd gekeken en daarbij was het commentaar goed te horen. Vond het een beetje statisch en de timing was niet altijd even goed. De speler schoot, bal werd geblocked en toen zei de commentator "He screams it in!". Bij het scoren was de timing wel weer oke. Het is zeker beter dan wat het was, maar zeker nog niet zo goed als bij FIFA. P.S. Zie nu dat de betreffende speler online speelde. Had ik niet door, dat is voor de online spelers dan wel weer goed nieuws. Het zoeken naar een nieuwe opponent duurt wel weer lang.
Ja, dat het lang duurde komt natuurlijk dat er nog weinig on-line zijn. Hoe zag de snelheid er online uit?
Nee, daar staat een embargo op dat de 14e pas gelicht wordt, dat is dus morgen! Dan kan je een hoop nieuwe info verwachten!
Ik weet dat ik niet af moet gaan op filmpjes enzo, maar de gameplay video's maken mij nog niet echt enthousiast. Heb niet heel veel tijd, dus misschien hou ik t bij de demo, totdat er een patch is voor de scheidsrechters.
Voor mij is betere scheidsrechters ook Echt een MUST. Als dat niet gefixed is/wordt, dan hou ik het idd ook bij de demo. Ook nog niet echt onder de indruk van de FIFA demo, maar die heb ik ook nog nauwelijks gespeeld eerlijk gezegd, dus zou zomaar kunnen dat ik het anders bij FIFA15 en de demo's hou, en dan misschien wanneer de nieuwere games in de aanbieding gaan dat ik alsnog overstag ga...
Hier twee filmpjes met commentaar. Poster geeft aan: -Passing is somewhat different -Replays improved -Strikers miss more opportunities than in the demo -Finesse isn't as easy as in the demo -Gameplay seems a little bit slower (played on 0)
Spelen jullie nooit online? De momenten dat ik offline speel zijn echt zeldzaam. Er is: Myclub Online Divisions Online Cups en daarnaast zijn er nog de online leagues en cups van Pesholland. Tegen de CPU is echt niet meer van deze tijd boys Ik snap ook niet dat ze de ML helemaal hebben aangepakt, terwijl FIFA het juist nog alleen kan winnen door de betere online modes
Tweede filmpje, 6:25. Prachtig verdedigd door de AI. Dat zie je bij FIFA niet gebeuren. @ArtificialFaith
Geen tijd voor. Fulltime Job, eigen bedrijfje en een kleintje. Offline kan ik pauzeren wanneer ik wil, kan niet als ik online speel.
Dit is erg belangrijk, omdat online dreigde erg vervellend te worden als de passing te makkelijk werd en de snelheid weer te snel was. @ManoMoker1982 , online is zeker belangrijk maar de default-instellingen bepalen hoe het spel online speelt. Daarom is het zo belangrijk wat in Jow's post staat. Ik ben het wel met je eens dat Konami online blijkbaar nog onderschat, al heb ik nog niet gezien wat in PES 2016 qua online zit. Kent iemand daar een filmpje over?