Het is een leuke uitgebreide demo, maar ik heb de Vta versie nooit gespeeld. Dus ik weet niet de verschillen tussen de versies.
Afgelopen week even begonnen met Transistor, want online ligt eruit bij mij, dus dan zoek je het even in SP games. Aardige eerste indruk. Wel een beetje klein qua hoofdpersoon dus het is een beetje moeilijk om echt goed de animaties te zien, maar fijne visuals, muziek, en gameplay is nog een beetje ontdekken maar is zeker niet verkeerd.
Wat vind je dan van Dragon Quest Heroes die volgende maand uitkomt? Mij lijkt die wel tof, maar ik heb nog nooit een Dragon Quest game gespeeld.
Ape Escape 2, Dark Cloud 2, and Twisted Metal: Black rated for PS4 in Europe The Pan European Game Information Board has rated Ape Escape 2, Dark Cloud 2 (Dark Chronicle), and Twisted Metal: Black for PlayStation 4. Twisted Metal: Black is already available as a PS2 Classic for PlayStation 3 in Europe. It was released in September 2012. This would appear to be Sony bringing its selection of PS2 Classics from PlayStation 3 to PlayStation 4. If anything, we might find out for sure tomorrow, as Sony is holding its SCEJA Press Conference 2015 in Japan. Read more at http://gematsu.com/2015/09/ape-esca...al-black-rated-ps4-europe#qRUL62zDSJiIAAEb.99 Dark Cloud 2
Volgende maand Dragon Quest Heroes... DQ meets Dynasty Warriors. Done right? Ziet er veelbelovend uit! Kijk voor deze maffe shizzle heb ik nu een console gekocht. Awesome.
Niemand de TGS press con aan het kijken? 24-11 bloodborne the old hunters DLC, 10-12 Gravity Daze (rush remake), 2016 Gravity Daze 2 en dat in de eerste 10 minuten
Was een beetje langs me heen gegaan, ik kijk het nu met vertaling via mobiel hier: http://www.insidegamer.nl/artikel/119010/bekijk-sonys-tgs-2015-persconferentie-om-900-uur
Yakuza 1 remake (weet niet wanneer) aangekondigd en komt met een demo van Yakuza 6 die Fall 2016 uitkomt. Nu nieuwe king of fighters. Flinke namen allemaal man. Ik heb op m'n laptop aanstaan voor de audio en gametrailers op m'n tv voor Bosman en consorten die er omheen lullen.
Nioh ziet er interessant uit. Samurai Dark Souls ofzo. En die Atlus/vanillaware futuristische game, dope. Ook al 5 vitagames voorbij zien komen, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Hahaha, die resident evil tactische shooter anti-climax. Danganronpa 3 PS4 en Vita
Ja man, wel meer dan een aantal, deze conferentie is dik. Atlus en Level 5 moeten zelfs nog komen. Dope, doe mij die crystal controller Geen Atlus en Level 5 Prijsverlaging in Japan: 34980 Yen, is 258 euro. Sick hoor.
Het einde was een beetje teleurstellend, maar alleen door Gravity Rush vind ik het al geslaagd. En er komen een aantal toffe RPG's aan vanuit Japan. Daarom heb ik een PS4.
Gravity Rush voor de PS4 ga ik op day one kopen Ben benieuwd of hij op 24-10 ook uit komt in Europa. Is best snel...waarschijnlijk Japan als eerst en wij pas eind van het jaar of begin 2016.