1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 13 sep 2015.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    [​IMG]
    FIFA 16 Ultimate Team
    XBOXWORLD FORUM

    INFORMATIE

    Platforms XBOX One, XBOX 360, Playstation 4, Playstation 3, PC
    Uitgever Electronic Arts
    Developer Electronic Arts
    Genre Sport
    Release datum 22 september 2015
    Officiële website: easports.com

    De nieuwste versie van de bekende FIFA modus Ultimate Team komt er weer aan. FIFA 16 komt op 22 september 2015 uit in Europa. Oftewel: vanaf 22 september kunnen we weer spelen met eigen gemaakte teams, handelen om rijker te worden en schelden/genieten vanwege de gameplay. Uitleggen wat FIFA is? Nah, dat doen we in het FIFA 16 topic (*klik*)l. Uitleggen wat de modus Ultimate Team inhoudt? Dat kan je in dit oude topic(klik) vinden, of desnoods hier (klik). In dit topic worden de nieuwe features vooral besproken. Dus laten we beginnen..

    Wat is er allemaal nieuw?



    FUT Draft

    Weet ik veel, ik speel het niet :+



    Met dank aan FIFABenelux voor de vertalingen van de stukken van EA Sports.

    Handige sites?

    FutHead.com en FutWiz.com voor de gehele spelersdatabase én om teams te bouwen
    http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team voor de web-app.

    Zo, dat was het weer..
    'En verder?', hoor ik je denken. Nou, tot dusver niets anders. Oftewel: de veranderingen zijn niet echt baanbrekend, maar eerder kleine updates. De conceptsquads kunnen handig zijn, als gedeeltelijke vervanger van FutHead. Echter denk ik dat FutHead het altijd wel beter voor elkaar zal hebben, omdat het daar wel érg gemakkelijk werkt. Het lenen van spelers, de andere vernieuwing, wordt even aankijken hoe het in de praktijk gebruikt gaat worden en of er grenzen zitten aan het lenen van spelers. Staan ze toe om hele teams te huren zoals Vitesse of moet het blijven bij bijvoorbeeld max 3 huurlingen alla PSV?

    Veel speelplezier!

    En onthoud: niet over coin-verkoop praten, mensen! Dat is afgelopen jaar te veel gebeurd en er werd toen al gedreigd met het sluiten van de topics. Dus.. doe gewoon niet, hmkay?


    Credits naar Siemenn
     
  2. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
  3. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    De release is toch de 24ste ipv de 22ste?
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Oja, ik heb hem via US dus daar released hij de 22ste :+
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
  6. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Baal een beetje dat ik mijn team met IF Griezmann, Neymar en Bale kwijtraak als 16 uitkomt :'-( Maar wel weer zin om een geheel nieuw teampje te bouwen :)

    Wil zoiets proberen te maken:
    [​IMG]
     
  7. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ok,ik haal hem altijd ouderwets bij de intertoys,hoe gaat dus precies in zn werk via US en waar is dat dan te bestellen?
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik haal hem voor de PS4 maar ik heb een US account, zet daar tegoed op en koop hem voor 60 USD. Kan hem dinsdag preloaden geloof ik.
     
  9. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Je kan mij alles wijsmaken ik heb er tog de ballen verstand van,lijkt mij in ieder geval lastig om een US account te maken
     
  10. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Op de Xbox One is het gelukkig heel simpel. Taal op 'Engels' zetten bij instellingen en aangeven dat je in Amerika woont. Meer hoef je niet te doen, want dan kan je hem gewoon downloaden zonder enige moeite. Nog vier daagjes Gears of War doen en dan lekker tekeergaan met FIFA (FUT). Hopelijk komt de Web App nog even online voordat Early Access begint op de zeventiende, want dan kan ik alvast een beetje handelen hier en daar.
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Zelfde voor de PS inderdaad.
     
  12. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Dus ik moet taal gewoon op Engels zetten en aangeven dat ik in Amerika woon en dan kan ik hem de 22ste downloaden in de ps store?En hoe moet ik betalen dan?heb geen creditcard namelijk en daarna de taal weer terugzetten?
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Met FIFA 15 kon je met de Amerikaanse versie niet de Nederlandse taal kiezen.
     
  14. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Je bedoeld het commentaar?Ik heb het nu even over je account op engels zetten,zitten daar ook nadelen aan?
     
  15. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Niets op aan te merken. Prima spelers.

    Ik ben benieuwd naar reviews van mensen die EA Access hebben en komende week FIFA kunnen gaan spelen. Benieuwd naar welke spelers functioneren en welke niet. Pas dan kan je echt squads gaan bouwen natuurlijk ;).
     
  17. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Dat is absoluut waar! Maar afgaande op FIFA 15, zie ik dit wel zitten..
    Heb vooral veel plezier beleefd aan Felipe Anderson..
     
  18. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik dacht een 'voorsprong' te hebben met de closed beta, maar toen hadden ze iedereen op '85' gezet. Kon dus onmogelijk zien wat OP zou worden. :D #faal
     
  19. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Nog één (starters) team gemaakt. Erg goedkoop omdat er weinig spelers bij zitten van topclubs.
    [​IMG]

    Verdediging: snelle backs met grote sterke centrale verdedigers met goede workrates.
    Middenveld: 6-8-10 middenveld met Allan als krachtpatser, Lulic als loper en Baselli als spelmaker.
    Aanval: Biabiany voor de counter, Anderson als bewegelijke hangende vleugelspits met allrounder Jovetic als spits.
     
  20. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Ben benieuwd als ik donderdag kan starten, gelijk beginnen aan fut voordeel van me pre-order dat ik EA Access erbij gekreeg
     

Deel Deze Pagina