1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2016

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 10 jun 2015.

  1. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    haha... het zoeken naar een opponent duurt lang omdat nog maar een handjevol mensen de game hebben :D

    Daar reageerde ik niet op Han :), ik reageerde op deze berichten hieronder, aangezien het over de scheidsrechters tegen CPU zou gaan:
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2015
  2. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ja, dat was vet heh, dat die verdediger doorloopt om de doellijn af te dekken ;)

    @ManoMoker1982, dan nog... Als ik tegen een ander persoon speel, dan wil ik ook graag dat de scheidsrechter fluit als ik van achter getackeld word en ik de bal (ondanks kort voordeel) snel verlies. Nu word gewoon doorgespeeld en dat is irritant, dan wordt het namelijk een wapen. Sowieso mag de scheidsrechter vaker rood trekken, want tackels van achteren zouden gewoon afgestraft moeten worden.

    Ik snap dat er ook mensen zijn die zeggen, gewoon doorspelen, houdt de flow in het spel..... Daarom moet het instelbaar zijn, net als de passing assistance.
     
  3. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Dit jaar koop ik zowel Fifa als PES. Na het spelen van de demo enorm veel zin in PES. Dit wordt genieten(H).
     
  4. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Idd... Mee eens
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dus eigenlijk alleen een gebrek aan fouls van de AI als minpunt.
     
  7. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
  8. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Dus toch de scheids en de AI.
     
  9. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    2vs2 Online :9?? Kan zelf niks er over vinden :'-(
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Tuurlijk kan je 2vs2 online. Je kan zelfs 10vs10 online!
    Je kan alleen niet met 2 op één computer tegen twee op een andere computer online spelen. Maar dat kan al jáááren niet :)
     
  11. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    En je kunt ook geen option file downloaden voor de PS4 zo lijkt het, alleen per team de edits doen, dat gaat dus wel wat tijd kosten.
     
  13. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Iemand hem al ergens kunnen oppikken toevallig?
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Haha, optimist! Het spel komt donderdag pas uit, dus op zijn alleroptimistisch maakt er morgen ergens een verkoper een fout en doet'm in de verkoop, waarop het na een uurtje weer uit de verkoop wordt gehaald :lol:
    Woensdag wordt de kans wat groter, zeker aan het einde van de middag.
     
  15. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Ign en PU zijn fifa fanboys... ze wachten slim af wat de concurrentie doet voordat ze net als vorig jaar weer een belachelijk oordeel vellen. daar vielen ze toen echt mee door de mand.
     
  16. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Nou nee, de AI is wel goed. In elke review die ik heb gelezen heeft men het over de scheids die teveel laat doorspelen (als minpunt).

    "Only the drop in gameplay visuals and lack of AI fouls really trouble its relentless march towards greatness." - Gamesradar.com
    "Bizarre referee lenience to some fouls" - Gamespot.com
    "De af en toe zwakke AI en de coulante houding van de scheidsrechter zijn kleine smetten op een verder geweldige voetbalervaring." - XGN.nl
    "Referees whistle only on the occasion of the tags, favoring the same way the teams best placed physically" - Multiplayer.it
    "There are still too-few fouls given by the other team." - Videogamer.com

    Er komt 17 september een patch (waarmee bijv. de edit-mode beschikbaar komt). Laten we hopen dat dan ook de scheids wat strenger wordt. Het zal wel niet, maar ik houd toch een beetje hoop.

    Verder is eigenlijk iedereen positief. Ik wacht nog wel even ;)
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2015
  18. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik kon games vroeger altijd direct ophalen zodra ze binnen waren in de Van Woustraat in Amsterdam, helaas is die winkel al een tijdje gesloten inmiddels. Ik denk dat ik er een beetje verwent door ben geraakt.
     
  19. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik wilde vandaag ook even naar de media markt en Bart Smit in Amsterdam gaan om te checken of ze m verkopen, maar ben bang dat de kans erg klein Is.
     
  20. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111

Deel Deze Pagina