1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 28 mei 2015.

  1. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    De Xbox One + FIFA 16 bundel bevat:

    • Xbox One met 500GB;
    • FIFA 16;
    • Draadloze Xbox One controller;
    • 1 Maand EA ACCESS (Speel een week voor de officiele launch al FIFA 16!);
    • 3 FIFA Ultimate Team-leenspelers;
    • HDMI kabel;
    • 14 dagen Xbox LIVE Gold.
     
  2. Miem

    Miem Up The Boro

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad wel jammer dat het inderdaad nog erg beperkt is. Ik kan me nog herinneren dan ze vorig jaar na de release nog Starheads toevoegden. Hopelijk nu ook weer zou wel leuke zijn om met een lijkende Depay te spelen bijvoorbeeld.
     
  3. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Iedereen met EA access kan een week eerder spelen. Maximaal 10 uur.
     
  4. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Haha, probeer alleen aan te tonen dat PES back on track is en dat dus mensen die echt van voetbal en gamen houden er goed aan doen om het een kans te geven.
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat zegt men voor de release altijd van een nieuwe PES.. Achteraf als mensen die game daadwerkelijk hebben vindt iedereen het troep
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  6. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    PES is ieder jaar weer back idd. Je leest het hier op het forum ook steeds. Ondertussen valt hij weer tegen en blijft fifa het meest populair.
     
  7. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Voordat pes 2015 uitkwam vond ik dat ook. Alleen 2015 en 2016 al helemaal waren 2 echt mega stappen in de goeie richting. Die reviews waren echt niet zo positief voorheen trouwens
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Je kan nu al Fifa 16 spelen via Early Access. Zit het nu te spelen met een maat van me, ook FUT werkt volledig. Raar, want dacht dat het pas donderdag te spelen zou zijn in Europa.
     
  9. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Voor early acces moet je betalen toch?
     
  10. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ben je aan het trollen? Als je serieus bent: op welke manier heb je de game opgestart, want bij mij doet 'ie het niet.

    Heb je toevallig een FIFA16-bundle gekocht? Iedereen die de bundel heeft kan namelijk al spelen.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2015
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Misschien via US? Daar is ie de 22ste al te spelen en dan zou het logisch zijn dat hetzelfde geld voor EA Acces dat ie een week eerder is.
     
  12. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb mijn Xbox op USA staan, maar bij de EA Access Hub staat gewoon dat het pas vanaf de 17e beschikbaar zal zijn.
     
  13. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Had Antraxxx even toegevoegd via xbox.com maar kan het niet achterhalen of hij nu een grapje maakt. Heeft iig geen achievements gehaald ervoor en is 2 uur terug voor het laatst online gezien op Home. Dus de vraag staat open. Ik kan er ook niet in overigens.
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Via de Fifa 16 bundle it is, excuses als ik het anders verwoord heb dan.

    Nu zou je het kunnen zien, heb om 17:00 ingelogd op mijn eigen account account om alvast mijn FUT pakketten te openen en zodat ik donderdag met de WebApp gelijk aan de slag kan. Ik kreeg 5 pakketten; met als beste speler Klose. Gamertag van mijn maat is xGroover (verscheidene achievements behaald).
     
  15. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Ik zie het nu idd. maar het gaat dus om de bundel die wordt sinds gister of vandaag gekocht en kent aparte privileges blijkbaar, have fun :D
    is er veel verander tov de demo btw?
     
  16. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Even ter verduidelijking: bundles (dus Xbox One + FIFA16) kost ongeveer 300-400 euro en bij deze bundle krijg je een digitale code van FIFA16. EA heeft een fout gemaakt door geen tijdblokkade op deze codes te zetten waardoor iedereen met een bundle nu al de volledige game kan spelen (dus ook geen Early Access).
     
  17. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3

    Ik kan een download code kopen maar kan ik hem dan ook al nu volledig spelen op mijn eigen xbox?
     
  18. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Durf ik niet met zekerheid te zeggen. Je kan het proberen als je de game toch nog moet pre-orderen, maar ik beloof niks. ;)
     
  19. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Pest is alleen dat je een code krijgt ipv disk.
    Maar voor 50eu,- is het misschien de moeite waard
     
  20. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Haha stelletje verslaafde hierzo maar wel leuk om te zien ik krijg hem volgende week donderdag hopelijk binnen van de wehkamp.Gooi er dan ook even 20euro tegenaan en vrijdags maar gelijk vrij gevraagd van werk zodat ik mooi hele dag kan spelen
     

Deel Deze Pagina