Is er nog kans dat hij vanavond al op te pikken is? Morgen zou ook top zijn. Dan is mijn vriendin er niet. Even helemaal los op pes. Zin in!!
Ik zou m sowieso niet kopen bij de Bart Smit. Koop m wel bij de Media Markt, misschien zelfs wel bij de Media Markt Arena, aangezien ik daar donderdagavond toch vroeg ben ivm Ajax Celtic.
Heb drie Bart Smit winkels in Nijmegen gebeld en een Bart Smit winkel in Arnhem, zeggen allemaal dat ie Vrijdag pas komt. Staat idd op de site dat ie voorradig is, alleen staat ook bij dat Donderdag de release is. Iemand beter nieuws?
Gaming outlet leiden verkoopt m. http://www.game-outlet.nl/ps4-pro-evolution-soccer-2016-20th-anniversary-edi.html Het is alleen geen winkel, het Is een kantoor. Je kan m Online bestellen en daar ophalen. Ik ben alleen te lui om naar Leiden te gaan helaas. Haha. De normale editie Is wel ziek goedkoop, 43,75 gwn!
Hmmm vertrouw het niet. Een kantoor?? En dan te vroeg verkopen en ook nog eens goedkoop?? Misschien wel illegaal spul.
Nou een jongen die ik ken heeft m daar opgehaald. Hij kreeg ook een sjaal mee van PES gwn. Denk dat dit niet illegaal Is hoor. Het Is gwn een webshop maar je kunt de games ophalen op t kantoor. Alle games zijn goedkoop daarop, mediamarkt prijzen.
Die link had ik eerder al gepost, ging alleen wel om de PS4 versie. Ik weet niet of zij nu ook al de One versie al verkopen. Is gewoon een webshoppie Han....