Ik heb een paar uur de PES demo gespeeld op de ps4 en daarna de fifa 16 demo . Vind ze beide heerlijk spelen eigenlijk.. Het enige waar ik mij zorgen om maak is het online gedeelte. Was er in PES 2015 ook een 1on1 seizoenen zoals in fifa? En het aantal spelers online? De demo van pes speelde zo lekker en de reviews zijn tot nu toe zeer positief dat ik bereid ben om dit jaar eens voor pes te gaan.
Nedgame Arnhem gebeld. Pes 2016 ligt in het distributiecentrum, verwachten morgen een doosje binnen te krijgen.
Het gaat om de speciale editie, de "gewone"editie blijft gewoon staan op de 17de. Wat daar het nu van is begrijp ik dus echt niet.
Nee. Maar ik haal hem daar sowieso uiterlijk donderdag, voor die 44 euro ga ik niet wachten op een aanbieding in de store.
Ja 2 keer zelfs, ik had gisteren al gereageerd maar vandaag stuurde je de vraag weer door. Ik heb geen Xbox!
Nou mijne is out for delivery vandaag, kan aan het eind van de middag spelen dus. Ben benieuwd! Zijn er al sites met handige Premier League datapacks waar de kits logo's etc. inzitten?
Het schijnt dat het download probleem opgelost is, kan helaas nog niet kijken vanwege werk. Maar hopen dat ik zo gewoon er tegen aan kan als ik thuis kom!
Bedankt. Heb het twee jaar niet meer gedaan, maar ben nu gemotiveerd om met zo'n goede PES er wat moois van te maken De INFO-post ziet er in ieder geval al aardig uit