Haha Han solo.... Ik ga veel off line spelen maar toch ook aan onze eigen toernooien van Digitaalgras meedoen. Ik hoop dat er een nieuwe online mode bij gekomen is, maar ik denk het niet. En hoe speel jij het? Online? Had ik jou al gevraagd of je mee wil doen aan ons aanstaande Digitaalgras openings-toernooi?
De persoon met wie ik share kan momenteel gewoon spelen, dus ik gelukkig ook als ik thuis ben! Laat mijn bevindingen wel weten hier vanavond.
Altijd Master League of CL. Online niet echt een poging aan gewaagd de laatste jaren. Eerst waren er altijd issues met Konami en online, en tegenwoordig ben ik er niet goed genoeg meer voor ben ik bang.
Dus als ik nu naar de MediaMarkt Cruqius rijdt, dan kan ik de X1 versie ophalen voor 44 euro? of is de X1 weer duurder?
een aantal shops verkopen hem al! zie hier: http://forum.pesholland.nl/showthre...r-verkrijgbaar-prijzen-special-editions/page3
Volgens iemand op budgetgaming is hij op voorraad bij MM Nieuwegein. Ik heb hem bij Wehkamp besteld. Ben benieuwd of ze hem vandaag al gaan versturen.
Denk het haast wel maar weet het niet zeker. Je kunt hem iig wel via de webstore/PS app downloaden als je PS4 in rustmodus staat
Nou ik ook naar mm Groningen gereden. Lag ook niks. Snap dat berichtje ook niet wat iemand postte dat die versie 2 dagen vervroegd te koop zou zijn... Dan zou die ook ergens moeten liggen. ...
Zal beetje verschillen per MM, maar soms idd beide versies voor de aanbiedingsprijs. Vorig jaar bij MM Alkmaar ook FIFA15 inclusief een zooi Gold Packs voor de aanbiedingsprijs, maar niet iedere FIFA15 die toen in de schappen lag had die Gold packs erbij zitten. Als ik die 20th Ann. Ed. zie liggen voor 44 euro dan koop ik hem waarschijnlijk wel, en anders wacht ik op aanbieding in de PS Store. Misschien is het sowieso wel fijner om games als deze gewoon lekker digitaal te kopen, zodat je niet steeds schijfje hoeft te wisselen.