Geniale subclasses. Geweldige story en supervette nieuwe guns en armor. Nu al betere DLC dan de voorgaande bij elkaar
Xbox one gister en Taken King op disc vandaag gehaald. Wat duurt die installatie bizar lang joh. In een uur tijd net van 64 naar 66 procent. Is toch niet allemaal zo langzaam op de one mag ik hopen.
Gisteren echt dom geweest, per ongeluk die puls rifle weggeflikkerd die je van de vangaurd kreeg Die was goed voor pvp....
@Hybrid Waar haal je die items voor dat zwaard? Weet even de naam niet meer wat ik precies moest hebben in iedergeval van due cricible quatermaster. Had helaas geen bounties oid bewaard, dacht dat die gereset zouden worden. Warlock is nu 39 story line wel complete. Zit echt klein stukje van de 40 af. Kreeg gister wel 243 - 1000 yard stare sniper rifle zowel in Void als Arc. Hunter ook even geleveld naar 35 voor de subclass te krijgen had ik zin in haha. En hoe zit het met de Suros wapens? We zouden toch vanalles krijgen? Heb nog niks gehad op shader en emblem na.
"Earn marks, spend 'em, earn marks. Rinse and repeat". Aldus bungie. Dikke trol, marks zijn bijna niet te halen vergeleken met eerst.
Zodra de strikes te doen zijn, moet het wel wat makkelijker zijn, 10 marks per strike, 15 voor de daly. Benieuwd wat xur allemaal voor een nieuws gaat verkopen.
Het is nu toch ook zo als je in de strikes blijft, dus niet eruit gaat en weer erin dat je meer krijgt? of betere loot oid?
zit geen max meer aan van 200 en alle poppetjes zijn aan elkaar gekoppeld Edit: Hey there, The Suros Arsenal weapons and Vanguard Weapon Pack Items can be found at the Vanguard Quartermaster, located in the Tower Hangar. Lol zijn dus gewoon groene wapens??
Ja, dat weet ik. Maar er zit wel een beperking aan wat je kan halen. Je krijgt niet voor alles marks waar je voorheen wel marks voor krijgt. Dus leuk van bungie door de cap eraf te halen, maar je hebt er dus nog niet veel aan. Althans, dat lijkt op dit moment.