1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2016

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 10 jun 2015.

  1. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Als ze bij MM Arena de 20th Ann Edition voor €44 verkopen. Zet ik mijn Wehkamp exemplaar op marktplaats.

    @Yi-Long Ik heb een jaar lang al mijn games digitaal gekocht (GTA V voor €70, AC Unity Gold Edition voor €90). En ben sindskort weer geswitches naar fysieke games. Lekker weer games op de release voor €45 kopen.

    Digitaal heeft zeker zijn voordelen...zeker bij games als PES of COD (hoef je niet steeds van disc te swapen). Maar de prijzen zijn gewoon te hoog man. Niet normaal...

    En prijzen dalen niet zo snel in de PS Store. Denk dat PES 2016 zeker nog wel een maandje of 4 €60 gaat kosten in de PS Store.
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Dit jaar was PES ook vrij snel in de aanbieding in de PS store dus daar hoop ik eigenlijk ook een beetje op
     
  3. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21


    Ik ga CL spelen met PSG, begin op professional. Voor de geïnteresseerden:+
     
    Exionche vindt dit leuk.
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ja echt bizar man.. Ik heb nu gewoon met die Wehkamp actief wat tegoed gekocht met 10 euro korting voor games als NBA en PES. Dan bespaar je toch nog wat.
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Zoals ik al aangaf, als ik hem voor 44 in de winkel zie liggen dan is er wel een kans dat ik hem aanschaf, maar zoals Tim ook al zegt, vorig jaar ging PES ook vrij snel goed in de aanbieding in de PS store, dus ik verwacht dat eerlijk gezegd dit jaar ook wel weer...
     
  6. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ik zat even te kijken, lekkere 3-0
    hoe speelt ie tov de demo volgens jou?
     
  7. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Ja voor mijn gevoel vrijwel hetzelfde, maar misschien net wat sneller lijkt het soms. Maar het is wel flink wennen, vorig jaar sporadisch pes gespeeld. En daarvoor een aantal jaar helemaal niet meer, omdat het helemaal niet meer leek op mijn favorieten delen van de serie. Moet zo snel mogelijk van die fifa vastigheden af zien te komen alleen.
     
  8. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Hij voelt wel iets anders als de demo maar misschien wil ik te gehaast spelen. Het scheelt vast ook dat ik nu met Ajax speel :+ ik merk ook aan mezelf dat ik nog vaak aan de rechterstick zit om een sleep te doen zoals ik vaak in FIFA deed, even wennen. Eerste potje speelde ik met Nederland tegen Italië. Gaaf om te zien dat heel de selectie een echte kop heeft :) Eerste goal was met Depay.

    Wel een probleem trouwens, ik kan niet connecten met de PES servers terwijl ik wel al de nieuwste update heb gedownload uit de store. Heb dus ingame nog geen Dijks en nog wel Kishna.. Morgen even kijken of ik er wel in kom. Gare US servers hier.
     
  9. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb hem gisteren gewoon voor 44 euro bij mm Zoetermeer opgehaald. Hadden er voor de ps4 55 binnen gekregen. De xb1 werd pas donderdag bezorgd. Anniversary edition kregen ze niet of nog niet geleverd dus heb de Day 1 editie voor 44. Gisteren nog ff snel voor psv een paar potjes gespeeld. Het spelt echt heel lekker weg. Goed gevoel van vrijheid en hoge verslavingsfactor. Keepers wel een beetje zwak. Vond wel de presentatie van de champions league wat aan de zwakke kant.
     
  10. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik vind het maar raar dat de ene MM het wel verkoopt, en de andere niet... Hoop dat die vandaag toch ergens al in Groningen te krijgen is
     
  11. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik vrees dat ik hem voor de One nergens zal vinden vandaag... Lijkt wel alsof ie overal vertraging heeft. Mjah, dan maar ff wachten ;)
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Game vorige week besteld bij Gamedumper, voor € 43,00. Gisteren een mail gehad dat hij verstuurd is. Not bad...
     
  13. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Het zijn nu eenmaal aparte bedrijven die onder een holding vallen. Voor de consument verwarrend soms maar raar is het niet.
     
  14. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Er staat Offline wat betekend dat :+
     
  15. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Ja ik zet hem nog wel even aan voor mijn werk anders! Moet nu de CL finale tegen City. Achtereenvolgens psv(5-2), Bayern(5-2) en Real(5-1) uitgeschakeld op weg naar de finale, dus kan wel stellen dat het beter gaat als in de knockout fase haha.
     
  16. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Welke mm in Groningen heb je gekeken?
     
  17. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Is dat de editie met de extra's? Zoals neymar voor altijd?
     
  18. domienr

    domienr Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    4
    Morgen is het eindelijk zover! (al hebben heel wat mensen uit mijn ps4 vriendenlijst de game al precies :p)
    Digitale download zou ik normaal deze avond al kunnen uitvoeren. Speeltijd om 24u stipt :)

    Ondertussen toch al wat informatie opgezocht ivm de option files, wat ik tot nu toe gevonden heb is volgende:

    Blijkbaar heel wat manueel werk ipv tradioneel de option file te kopiëren.
     
  19. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    De Day One Edition geeft je Neymar gratis tien wedstrijden on loan. Wel krijg je een X aantal weken 10.000GP gratis en een gratis Team of the Year speler, plus wat contracten en herstelitems.
     
    Exionche vindt dit leuk.
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ja dat is allang bekend..
    Weet niet of ik dan de Bundesliga ga aanmaken. Die logo's vervangen is op zich een avondje werk en het zeker waard.
     

Deel Deze Pagina