Ja, mooi prijsje, maar ik heb MM Zoetermeer gebeld en die zeiden dat er een logistiek probleem met de Xbox 1 versie was en dat ze 'm waarschijnlijk pas over een week hebben! Dan ga ik 'm denk ik maar digitaal kopen
Mediamarkt Amersfoort ook nog niet. Kwam in Amersfoort wel precies op tijd binnen om 'm bij Nedgame op te halen. PS4-versie overigens.
Ik ga na mijn werk even heel snel langs de MM in Heerhugowaard. Als daar de X1 versie ligt (wat ik betwijfel) laat ik het uiteraard even weten Han.
Mediamarkt en nedgame Almere hebben de ps4 versie binnen. Net de Day 1 editie gehaald voor 44 Euro bij de MM.
Dacht, mocht hij bij de MM in HHW liggen, dan is het wellicht een optie om hem daar ff op te pikken. Maar dat is een uur rijden vanaf jou.
Ik heb nog geen tijd gehad om hem te spelen Weet iemand of online het ook doet ? Mijn ps+ trial loopt morgen af
Game schijnt op de One toch minder mooi te zijn dan op de PS4. The Edge The PS4 version has a distinct advantage over the Xbox One because it can use option files. These are how you can import real team kits and league/tournament badges (click here to find out how). The PES community is very active in making .jpgs of real-life uniforms (with sponsors) that you can now easily apply to your teams with great-looking results that help make up for some of the licenses the series lacks. The Xbox One version also doesn’t look as good as the PS4 during gameplay.
PES komt alleen tot z'n recht op de PS4 of PC. Xbox bezitters missen toch een hoop ivm licenties, en de community is wat kleiner.