Hoeft niet altijd dmv een blauwdruk...kan ook dat je een hoog R&D level bv moet hebben. Blauwdrukken zijn ook te krijgen door Side Ops, of door je troepen erop uit te sturen (staat in de omschrijving). Als het goed is kun je als je zover bent toch wel aardig zien wat voor opties je hebt door simpelweg door de verschillende gun-tabbladen te kijken. Dus niet de eerste, die laat alleen zien wat je op dat moment kunt maken, maar bij de andere kijken.
Had vanavond echt wat gaars: Missie 14 ofzo, een konvooi onderscheppen. Half uur lang rond gelopen en gedaan, maar er gebeurde gewoon helemaal niks! WTF?!? Morgen maar eens een nieuwe poging wagen ...
Dan is de convoi al geweest. Is een kut missie. Ik nam een outpost over een wachtte gewoon. Even sigaartje opsteken en goed opletten
Bij mij verdween alles opeens na een bepaalde cutscene in die missie. Niet verder meer gegaan, al paar dagen niet aangeraakt.
Was direct naar start van de route gegaan, via de route waarover ze zouden komen. Niks gezien en bij de start gebeurde niks. Lijkt me sterk dat ze al bij het einde waren. Weird. ben benieuwd bij een tweede poging ...
Ik ben nu pas bij missie 14 en begin nu beetje in de game te komen. Maar wanneer en hoe kan je meer dan 2 teams sturen om missies te doen?
Kan alleen als je meerdere FOB's hebt. En dat kan alleen later in de game met microtransactions. Dus het wordt geduld hebben of betalen.
Thanks! Als je poppetjes op missies stuurt, worden ze ook beter in hun skills? Want ik zie een driehoekje naast hun stats. Volgens mij zijn een paar bij mij sterker geworden in bepaalde skills. Maar ik dacht dat het allemaal vast zat..
Ja! De stats gaan omhoog (gele balkjes bovenop de blauwe) en ze kunnen service medals krijgen voor uitzonderlijke dienst!
Vond het al raar. Was ineens een gast met alleen maar A++ en A+. Terwijl ik zeker wist dat ik niet zo iemand had gevangen
En er is zojuist een update van meer dan 500mb voor de Xbox One versie, zou dit DE patch zijn? Ja dit is DE patch.