1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Laatst bewerkt: 10 sep 2015
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Nee, is geen BC titel, maar daadwerkelijk een One game nu.
    Geloof dat er wat issues waren met pricing, ze zijn er kennelijk mee bezig.
     
  3. DarkRuleR

    DarkRuleR Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    25
    Dat is sinds gister avond 9 uur opgelost.
    Als je CC hebt gekocht op de 360 is hij gratis te downloaden.

    Je kan je save van de 360 versie ook overzetten naar de One:
    http://blog.thebehemoth.com/wp-content/uploads/2015/09/CCR_savedata_transfer.jpg

    De originele 360 versie komt later dit jaar via BC beschikbaar.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    As we prepare for the global release of the New Xbox One Experience, it continues to be important to us to get your feedback. To help us do so, we’re gearing up to release the New Xbox One Experience to members of the Xbox One Preview Program. Like all features in the Preview Program, this will be a work-in-progress until it launches in early November. Because this is a significant update, we are giving Preview members the opportunity to decide for themselves if and how they want to participate in helping us release the New Xbox One Experience.
    Here’s how it will work over the next couple of weeks:
    • We will roll this update out over time to Preview members who opt in for it. We’ll start with a set of Preview members who have historically submitted the most feedback - it will not roll out to everyone at the same time. Our goal is to start with a group, get feedback, then roll out to larger groups for additional feedback over time.
    • If you’re a member of the Xbox One Preview Program, you will get an invitation sent to you in an Xbox Live message.
    • From the invitation launch the Xbox Preview Dashboard and select the registration option.
    • You can then opt-in by selecting “Preview – New Xbox One Experience”.
    • If you choose not to participate in this update (you just leave your registration as preview), you will continue to receive “regular” Preview Program updates going forward. This will not remove you from the Xbox Preview Program.
    • New builds will regularly roll out over a period of several weeks to those who opt in, and our engineering team will work to improve the features and fix any bugs they identify throughout the preview testing.
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Eindelijk van dat kut dashboard af?
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom is dat een vraag?
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Omdat Lethal altijd wat te zeiken heeft.
    Kinect is kut, Dashboard is kut, alles is kut.
     
    Lethal AK47 vindt dit leuk.
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Precies, ook dat. Maar vooral omdat ik hoop dat het niks meer met het verschrikkelijke dashboard van nu te maken heeft! :+
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dashboard is ook kut, dat stupid gesnap, apps door elkaar, veel onoverzichtelijke bs, dingen staan raar etc.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    E3 vs waarschijnlijk in de preview.

    [​IMG]
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik begrijp er echt helemaal niets van, maar dat hele synchronizen to the cloud is niet opgelost. Ik heb eergisteren met Microsoft US in de chat gezeten, met twee verschillende dudes want na een tijdje klapte de eerste chat eruit. Zeker wel een paar uur in die chats gezeten en kudo's dat ze je echt goed helpen, helaas is de issue er alleen nog steeds.

    Bij bijna elke game (behalve MGS5, Far Cry 4 en The Elder Scrolls Online (hard copy, die laatste) krijg ik zodra ik de game start en de game je data wil laden dit bericht:

    Syncing data for The Witcher 3: Wild Hunt...(of welke game dan ook)

    Bij sommige games (Far cry 4) duurt het hooguit 2 seconden om de balk van 0 % naar 100 % te zien gaan, en bij een Witcher 3 insane lang..en is het resultaat vaak een error:

    We couldn't sync your data with the cloud just now. Try syncing again or use this game or app offline. (8083201d)

    Het is al vreemd sowieso dat ik dit gedoe krijg..want normaal zag ik niet eens dat syncing data bericht. Bij een paar games lukt het syncronizen gewoon, maar bij de meeste games loopt het mis. Gelukkig kan ik gewoon de boel annuleren en gamen en savefiles laden/maken, maar ik wordt wel elke keer begroet met dat irritante syncing data bericht wanneer ik een game start.

    Samen met MS heb ik vrijwel alles gedaan om dingen uit te kunnen sluiten:

    1- Hard reboots/resets op twee manieren
    2- Settings> disc & blu-ray> persistent storage: clear persistant storage
    3- Mijn eigen profiel verwijderd en opnieuw toegevoegd
    4- Game uninstalled,re-installed
    5- Game van exterme HDD gehaald en naar interne HDD gezet
    6- Getest met zowel hard copies als digital
    7- Settings> Network> Advanced Settings> Alternate MAC address>clear
    8- Xbox One geconnect naar hotspot van mijn Gakaxy S4

    Na al deze stappen wist Microsoft het ook niet meer. We kunnen in ieder geval wel uitsluiten dat het aan mijn netwerk ligt en dat het hoogstwaarschijnlijk aan MS ligt. Ze zeiden ook dat hun engineering team bovenop de issue zit en dat vele klanten deze onzin al eerder hebben gehad. Ik moest na 24 uur het nog eens testen, maar er is niets veranderd helaas.

    Gelukkig kan ik gewoon doorgamen en de boel opslaan, maar stel een savefile raakt corrupt...dan ben ik aardig fucked. Ik ben sowieso fucked wanneer het op The Witcher 3 aan komt, want die savefile (op aanraden van MS) verwijderde ik gewoon, want hey...die haal ik zo uit de cloud toch? WRONG, ik kan juist niet syncronizeren met de cloud, lullo die ik ben. Dus als deze issues blijven...kan ik mooi overnieuw.

    Heeft iemand hier nog advies? Want ik begrijp serieus niet waar de fuck deze issues ineens vandaan zijn gekomen.


     
  12. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Zijn er hier mensen die gamen op een monitor? Zo ja, wat zijn jullie ervaringen? Ik lees op sommige websites dat een monitor veel voordelen heeft t.o.v. een LCD TV of Plasma. Vooral met shooters schijnt het uit te maken. Ik heb zelf een 48 inch tv en dat speelt niet echt lekker. Het klinkt misschien gek, maar het is te groot, ik heb geen goed overzicht. Verder weg zitten helpt ook niet. Ik ben op zoek naar iets kleiners (wellicht een monitor?), maar ik heb geen idee waar ik op moet letten. Tips zijn welkom!
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nou nog ff wachten kom maar op, ziet er mooi uit. :)
     
  15. Bedrijfsjurist

    Bedrijfsjurist Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    17
    Wist niet eens dat deze bundels nog verkocht worden. Een splinternieuwe witte Xbox One gekocht bij de Mediamarkt.

    [​IMG]
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  16. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Gaaf! Waarom geen Forza 6 console?
     
  17. Bedrijfsjurist

    Bedrijfsjurist Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    17
    Omdat ik de witte Xbox One mooier vind dan de blauwe. Het was ook nog eens €50,- euro goedkoper. En aangezien ik de meeste multiplats op mijn PS4 speel had ik de 1tb hardeschijfruimte niet nodig. En zeg nu zelf dit is toch toffer :p
    [​IMG]

    vs
    [​IMG]
     
    Go Ahead Eagles vindt dit leuk.
  18. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Helder. Zo'n witte console ziet er wel slick uit! Eerlijk gezegd heb ik hetzelfde dilemma... Twijfel tussen die 2, maar een LE is ook wel gaaf!
     
  19. Bedrijfsjurist

    Bedrijfsjurist Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    17
    Het zijn beide LE consoles. Van die witte zijn er nog maar 10 (nieuw) in Nederland te koop.
     
    Go Ahead Eagles vindt dit leuk.
  20. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Serieus? Hoe weet je dat?
     

Deel Deze Pagina