[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ok, dan ga ik straks nog even kijken. Ik kon namelijk geen download knop of prijzen zien, die was nog niet verschenen.

En de tip voor het levelen? Gewoon oude missies overnieuw doen?
    The Dark Within weiger ik, dan kan ik gelijk wel mijn kist in. 8)

2. nawa

nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

Leuk Bevonden:
    852
    Ben bijna klaar voor de Kings Fall Raid

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Zie niks.... ;-)

4. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Hoe zit het nu precies met het infuse van wapens? Maakt uit uit welk wapen je met welke infused? En kan bijvoorbeeld een rare ook een Legendary worden?

En hoe zit het me exotics bij de vanguard daar. Ik kan maar 2 items pakken de rest moet ik discoveren. Terwijl ik vrij veel exotics heb. Wapens zie ik daar helemaal niet terug.

Nice lol 286 light wat een gek zeg. Zit zelf pas op 237. Hoe kom je nu al aan Exotic wapen en armen dan?

5. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Kan de afbeelding niet zien, maar begrijp dat je 286 light hebt :p hoe heb je dat zo snel voor elkaar gekregen?

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Voor de mensen die hem niet zien. Mocht je hem willen zien even rechtermuisknop erop en afbeelding bekijken.

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    @yellow: gewoon het spel spelen. Niet zo druk maken, want 9/10 keer ben je zwaar boven het level van een missie.

@Dagger ik snap niet wat je niet snapt. Infusen is alleen maar light omhoog gooien. Er is verder geen enkele verandering aan de gun of armor. Enige dat je ervoor nodig hebt zijn materialen, marks en een hogere light gear in dezelfde slot (dus primary moet je een primary voor hebben

8. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Gaat de light dan hard omhoog als je bijvoorbeeld een zwaard van 220 upgrade met een zwaard van 240?

9. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    fuuuuuuu, probeer ik gisteravond ng even gauw wat te questen, loopt mijn internet geheel in de soep.
    Kutverbindingen continue een hele dierentuin aan errors. Beetle, weasel, baboon en weet ik niet wat. ook nog Caterpillar voorbij zien komen.
    Ben bang dat ik vanavond na het werk eerst weer eens met Ziggo kan gaan bellen, want haalde toen ik het bij mijn ontbijt even testen bij directe aansluiting op het modem ca. 20 mbit download, terwijl dit 200 kan/moet zijn:mad:

Kwam wel bij één van de paar pogingen die ik toch deed om te blijven spelen @Hybrid tegen in de cosmodrome. Jammer dat we niet even samen door konden dus.

Laatst bewerkt: 17 sep 2015
  10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Raafie vindt dit leuk.
  11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Heavy. Je hebt niet een zwaard nodig om een zwaard te upgraden, alleen een hogere light level heavy. Ik gok dat het in jouw voorbeeld naar 234 gaat.

Trouwens een tip voor iedereen die denkt wow wat gaat dat snel qua light: doe telkens jouw hoogste light gear aan als je engrams inlevert en pakketjes opent. Hoe hoger jouw light, des te groter de kans op hogere light gear.

nawa en PrutserNL vinden dit leuk.
  12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Oke oke. Dus ik heb een Legendary Pulse Rifle 200. Als ik die Infuse met mijn Auto Rifle van 240 dan gaat hij naar bijvoorbeeld 220? De vraag kwam omdat Prutser al geinfused had en hij maar 3 attack omhoog ging.

EN met Exotics. Ik heb chest bijvoorbeeld die ik opnieuw kan kopen heb nog een shard. Kan ik die samen infuse tot 280 oid of moet dat ook met de andere items gewoon zoals de wapens?

13. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Ah nice, dus geen gear weggooien

Duidelijk!

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja, 224-234 iets in die richting wordt het dan. Het is een continu proces en 3 light erbij helpt al aangezien je dan weer net wat meer kans hebt betere gear te vinden. Ze willen niet zoals bij vanilla destiny hebben dat je een hele tijd 1 level bent en dan in een keer een dikke upgrade door bv de raid te doen.

@hyhrid: pfff thanks. Kreeg dat bericht al dat ik kon updaten en zou als ik thuis kwam eerst gaan updaten. Laat ik nu maar mooi achterwege

15. Stantana

Stantana Wanna play rough?

Leuk Bevonden:
    15
    Gister een artifact gevonden waardoor mijn artifact slot toch geunlocked is

:D

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Damn, ik moet de gunsmith even verder levellen zie ik :+. De hunters willen dat ook zeker doen. *kuch* ace of spades *kuch kuch*

Gisteren tot diep in de nacht voor die kut Petra quests gedaan, maar nu wil de laatste Quest niet unlocken. Hopelijk popt ie vanavond op.

This is gonna be a loooooong day :'-(

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja level 3 zag ik idd.

18. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    This echt allemaal veel werk voor de al die questen af hebt. hoop niet dat je alles 3x moet doen =(

19. FraHel

FraHel Active Member

Leuk Bevonden:
    59
    ben bang van wel!

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Sowieso zijn er ook class specific quests. Hebben we meer content is het weer niet goed. :p

Nightstalker btw is ook wel nice in de Crucible. Vooral keen scout is handig. Als je iemand raakt dan komt er zo crosshair op hem en die zie je dan ook gewoon door muren heen etc.

Raafie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina