Haha dat meer content bevalt me wel, alleen als je alles 3x moet doen, duurt het wel ff voordat alles 'max' is.
haha! Vind het een goede zaak dat er zoveel content is! Als je denkt dat je met de main klaar bent komt er nog een shitload aan quests aan
Het quest systeem is gewoon tof nu. Goed overzicht en ze blijven maar komen. Gisteren dacht ik. Nou ik heb nu wel alle missies gedaan. En bam toen kwamen er weer twee missies uit een quest. De expansion heeft gewoon meer content dan de base game. Edit: @FraHel lol idd.
Na 2 bizar lange destiny sessies is vandaag wel even afkicken zeg. I don't like Zag trouwens dat je gear kan gebruiken van een Titan om gear op een Hunter of warlock te infusen. Wil je niet weer veel moeten grinden, dan kan je hoge light blauwe dingen gewoon gebruiken voor jouw andere poppetjes.
Gister een heroic strike (Shield Brothers) geprobeerd terwijl mijn light level maar 243 was damn pittig
@Maddmonkey ik kreeg ik nu opeens een quest van Petra waar ik moet killen op de Dreadnaught. Dat zal hem wel zijn die je zoekt denk ik? Ik heb die fallen killen nog niet klaar zelfs.
Jup. Moest blijkbaar uitloggen ofzo fuck me. Die questline van variks is wel gruwelijk though! Ohja nog wat SGA: dismantle oude gear nog niet direct allemaal. Die gunsmith bounties vereisen dismantlen van rare of legendary wapens (titan moet bv shotguns dismantlen) die gear van jaar 1 werkt daar ook voor
Nieuwe strikes zijn trouwens erg leuk. Als de raid ook dit niveau heeft kunnen we onze lol op voorlopig. Alleen Echo Chamber nog niet gedaan. De oude strikes worden ook fris door die Taken erin.
Thank god, wou al vanavond aan een dismantle spree gaan beginnen daar heel veel shit gewoon useless is.
Je had gelijk over die undying mind . Gisteren op 250 light die strike als heroic gedaan. Volgens mij 50 minuten bezig geweest met die strike (we hadden 1 keer gewiped toen de baas nog 20% health over had)
Moest je doe wanted bounty's ook van haar doen? Heb net wat dingen ingeleverd bij haar. Witch nog wat maar krijg verder niks.
Ja man wat monkey dus zegt altijd je hoogste gear equippen als je engrams inlevert. Ik was ook snel geleveld omdat ik veel had voorbereid(faction en cryptarch packages + 24 commendations + 2500 heavy ammo synts.) Gisteren de heroic weekly playlist gegrind voor mn faction exotic cloak. Daardoor ook verl engrams gekregen. Hoe langer je namelijk in de playlist zit hoe meer loot je krijgt. (Vanguard buff) Met mn marks gelijk de don't touch me Y2 gehaald. Past wel goed bij mn class en met oog op kins fall natuurlijk. Ace of Spades kreeg ik na een quest van de gunsmith als je lvl 3 word bij hem. Vandaag ga ik me een beetje focussen op pvp quests. T' schijnt dat je daar hogere tier bounties kan unlocken. Btw monk. Volgende week CHAPERONE!!!
Heb je die strike al gedaan nawa? Is dat een beetje te doen? @Hybrid ik weet het niet. Dacht er gisteren al 5 keer te zijn lees op reddit wel dat veel mensen het niet krijgen. Sommigen zeggen juist weer dat ze na die lost and found direct de gun kregen..
Ja man echt goed te doen...dankzij MATCHMAKING PRAISE THE LAWD Ik joinde dus twee nightstalkers die allebei ook een zwaarden droegen en allemaal met andere smaken. Krijg ik gelijk een party invite. Heerlijk man gelijk chille dudes die benieuwd waren hoe je het moest doen. Psions werden geraped door mn void edge. Centurions door de andere dude met het solar zwaard. Ging er een down dan gelijk *poef* iedereen onzichtbaar voor de rez. In no time bij de boss. 1e keer gelijk beide bosses down maar 1 van de twee was bij ons allemaal niet goed geregistreerd.(die eikel van een groundpounder natuurlijk weer). Dus wij opnieuw de strike opstarten en na een paar wipes gehaald. Gewoon goed communiceren en ads als eerste killen. Kut centurions.