Wel heel irritant dat de spelers pas over een week (of later?) worden bijgewerkt, heeft tot die tijd dus totaal geen zin om te beginnen aan m'n master league..
Wat een pokkenweer....ben uiteindelijk toch even langs MM Arena geweest (in de stromende regen). En de day one edition meegenomen voor €44. Mooie prijs, mooie slipcase, paar extras... dag is dus weer goed. Er waren geen X1 versies en ook geen 20th anniversary editions. Nu maar hopen dat Wehkamp mijn geld snel terugstort. Vanavond na Ajax meteen PES installeren
Ik heb van iemand op DG gehoord dat hij wel is een setting zag om handmatige passing gelijk te stellen met je tegenstander. Ook een speelsterktefilter. Ik heb hem niet gehoord over een teamfilter.
Onderstaand bericht kreeg ik vandaag van Bol.com. Het gaat om de X1 versie. Bedankt dat je op vrijdag 21 augustus 2015 het artikel 'Pro Evolution Soccer 2016' bij ons hebt besteld. Helaas heeft de leverancier problemen met het uitleveren van de game ‘Pro Evolution Soccer 2016’. Dat wil zeggen dat de leveringsdatum voor de gehele Benelux is vertraagd. We verwachten dat we deze game halverwege volgende week kunnen leveren. Onze excuses voor het ongemak.
Op myClub? Had ik ook, het is beter om even je teamgeest wat op te krikken, dat gaat hopelijk verschil maken.
Ik wilde het net plaatsen, eerste myclub online match: 7-7.. lijkt wel alsof door de kleine lag de keeper helemaal verzwakt is, als dit niet gefixt wordt zal ik het lekker op offline houden.
Dat is dan erg jammer en daardoor ga ik het dus minder spelen. Heb jaren geen PES gespeeld dus ik ga dat myclub maar eens uitproberen en na de rosterupdate aan de slag met ML. Ik kan, zoals Hanterp aangeef, alleen het beoordelingsniveau en het ondersteuningsniveau filteren, geen teamsterkte. Erg jammer als je dan hoort dat het met unranked wel kan...
Ik heb inmiddels de Europese versie gedownload, maar ik heb hetzelfde probleem als vorig jaar. Net even geprobeerd om een potje te spelen in de rust van Ajax, maar ik krijg steeds een melding dat er een probleem is opgetreden tijdens de communicatie met de pes server. Dus kan weer helemaal niets met dit spel, wat een anti climix weer.