1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2016

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 10 jun 2015.

  1. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik had het vorig jaar ook al met pes2015 van het ene op het andere moment, en nooit meer goed gekomen. Dus ben benieuwd hoe dit ooit moet gaan werken. Zelfs poorten open gezet toentertijd maar hielp allemaal niets. Terwijl mijn nat ook gewoon op open staat.. Ajax gaat ook weer lekker kut idd
     
  2. Bedrijfsjurist

    Bedrijfsjurist Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    17
    De keepers zijn ongelofelijk slecht in PES, bijna elk hard schot op doel lijkt erin te gaan.
     
  3. domienr

    domienr Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    4
    Zeer matig gevoel bij de online matchen in myclub. Ieder shot op doel (die niet op de keeper wordt getrapt) is een doelpunt.
    Teamgeest moet idd nog wat stijgen maar momenteel weinig samenhang in het team. Teveel vrije ruimtes en slechte controle.

    Hebben ze deze mode wel getest bij konami? :p
     
  4. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Kan je bij pes met zn 2e online?
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat kan haast niet. Het is in heel de Benelux niet te krijgen. Waar komt dat bericht vandaan? En heb je het zelf gechecked?
     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ook in normale wedstrijden heb ik het idee dat teveel schoten een doelpunt opleveren...

    Aan de andere kant had ik zojuist 15 schoten waarvan 9 op doel en won ik maar met 1-0, maar dat zal vooral aan mij liggen denk ik.
     
  7. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Ik woon naast Ede. Heb hem zelf net in mijn handen gehad Han. Alleen nog even gewacht met kopen vanwege alle klachten nog! Maar ze hadden het toch echt!
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ach ja, al die klachten zijn Konami eigen als ze net uit komen met een nieuwe versie. Elk jaar is er wel wat. Maar goed, er wordt aan gewerkt dus laten we maar afwachten wanneer de patch komt. Ze hebben bakken met feedback gekregen en de day one patch bestond uit minor gameplay aanpassingen. De rest komt dus nog. Vergeet trouwens niet dat we de wedstrijden voor het toernooi gaan spelen in de lobby's en dat is beter dan wat je aan klachten uit die divisies ziet. Misschien dat we in het toernooi ook maar moeten instellen dat Barcelona en Real Madrid niet meedoen. Dat zal de gameplay ten goede komen. Maar dat is onder voorbehoud; afhankelijk wat de deelnemers daar van vinden.
     
  9. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    hmm als ik de reacties zo lees zijn ze vaak erg negatief maargoed heb m morgen binnen endan weet ik hoe de volle game aanvoelt vond de demo erg lekker wegspelen.
     
  10. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
  11. RealWeirdo

    RealWeirdo Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    5

    Ik vind de game geweldig al heeft het wel ze kleine minpuntjes zoals de transfers. De scheidsrechters soms en de keepers die soms rare dingen doen en soms geniale acties uithalen.

    Voor de rest is dit voor mij de beste pes sinds Iss 2 op de Psone.

    [​IMG]
     
    Go Ahead Eagles vindt dit leuk.
  12. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Na dinsdagavond de game al bij de MM in Utrecht op de kop getikt te hebben ben ik vanavond aan de gang gegaan met de Premier League kits. Werkt als een zonnetje die edit mode met die pack van PESWorld.co.uk. Who needs licences when you have an edit mode like this! :)

    Game speelt prima. Maar ook voor deze geldt weer; maximaal fun als je lokaal tegen een maat speelt.
     
  13. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik geloof er geen snars van Ruben. Nergens is de X1 versie te koop want Konami loopt te prutsen. De hele Benelux heeft 'm nog niet.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Lekker dan. Ik ben helemaal nieuw met dat Myclub, dus denk, neem ff een kijkje. Had als eerste speler gratis Toure genomen.. Later nog al mn punten aan Shaqiri en nog wat kereltjes besteed. Maar al snel vond ik er geen reet aan, dus ik denk, begin wel opnieuw door team te resetten. Maar dan krijg je dus helemaal geen gp punten of myclub punten meer terug..! Lekker kut dus.
     
  15. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok dus dan weet ik in ieder geval wat ik niet moet doen :)
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Jep ik kan dus nu met die standaard losers aan de slag.
     
  17. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Frank de Boer doet niet anders ouwe.
     
    Niels_x360 vindt dit leuk.
  18. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Heel zuur. :mad:
    Let in het vervolg ook goed op dat je genoeg reserves houdt qua financiƫn. De contracten zijn duurder geworden dit jaar en de opbrengsten bij wedstrijden minder.
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik ben van plan de Master League te spelen. Gewoon eerst een uit-probeer seizoen, totdat de spelers-updates komen en dan ga ik serieus aan de gang.
    Ik hoorde wel van iemand op Evo web ( klashman geloof ik ) dat het er echt op aan komt dat je het tactisch goed speelt. Hij had in het begin dat hij op het middenveld steeds overlopen werd, tot hij beter ging kijken hoe zijn tegenstanders stonden en toen ging het goed. Heerlijk! Dat is mijn type spelletje! :)
     
    Exionche en Yellow 13 vinden dit leuk.
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Er is serieus iets mis met keepers in online games, die laten alles door!
     

Deel Deze Pagina