Ik heb nog steeds een probleem op Marketplace met deze game. Hij geeft steeds aan ''alleen bundel'' en als ik door klik zegt die ''niet beschikbaar'' Er was al aangegeven dat het spul gewoon online stond, maar ik wil enkel en alleen kleine losse pakketjes content kopen, niet die hele Taken King hap van 70 en 90 euro. Heb ik misschien een virusje op mijn One of wat ik doen om dit probleem met de MP van Destiny op te lossen?
Virus op je One? Wat? https://store.xbox.com/nl-NL/Xbox-O...ken-King/ca85276b-8399-49d4-9bbe-426e53f17d4d Via deze link kan ik 'm gewoon kopen voor 4 tientjes.
Ik zweer het je, zie nog steeds een groene button in beeld, met witte tekst, niet beschikbaar, zelfde in-game en op MP op de console zelf. Da fuq zeg, weet echt niet wat ik daar tegen moet doen. Ik wil ook nog niet de hele uitbreiding, maar meer die losse content pakketjes, en ook bij die krijg ik hetzelfde bericht.
Dat kan niet sjaak. Er zijn geen losse content pakketjes afgezien van de digital collector's content upgrade. Die bundle only dingen zijn zoals het zegt bundle only verrassend!!
Of Odds and Bling As a close second to the start of a new Raid, another hotly-anticipated event in the world of Destiny is the arrival of our perennial dealer of all things Exotic. He is the Agent of the Nine. You know him more affectionately as Xûr. Destiny Year Two wouldn’t be the same without him. Yet, like so many things in Destiny, that snake-faced bastard will behave differently now. Xûr’s got a brand new bag. Curious about what’s in it? Senior Design Lead Tyson Green (perhaps you remember him from the Destiny Year Two Reveal) is here to talk about the strange being who arrives in the middle of the night to take earn your Strange Coins. Tyson: In Year One, Xûr was a community “loot drop,” a shared rallying point that everyone could cheer or curse. In Year Two, Xûr’s offerings have been changed so that he will select either a specific Exotic Weapon or an Exotic Engram for sale every week. This change is due primarily to our desire to give players more direct paths to acquiring the Exotics they want through Quests and gameplay experiences, and to avoid repetition in his inventory. Xûr will also sell a new consumable, the Three of Coins, which gives bosses a chance to drop Exotic Engrams, including Weapon Engrams. These consumables have a cumulative luck effect, so even if one doesn’t net you a drop, the next one has a higher chance to do so. Lastly, Xûr will also choose a Legacy Engram every week. These Engrams contain Year One Exotics (at Year One Attack and Defense levels) for players who want to finish up a Collection. They strongly bias towards Exotics not already in your Blueprint Collection, to help fill in the blank slots - excluding Mythoclast and Necrochasm, which are still only available from their Year One sources. Xûr has said so many times himself: His will is not his own.
Nou! Xur! Kom maar op met die Legacy Exotics. Klinkt heel goed. Kan ik m'n Exotic collectie aanvullen. Tenminste, als Xur nog steeds Strange Coins wil hebben. Destiny is nu echt een MMO geworden Sommige Quests zijn lang... maar je voelt je "voldaan" als ze klaar zijn. Hmmm, mijn Petra Quest is dus bugged. Heb hem helemaal gedaan. Variks ook en alle voorgaande maar hij triggered niet. Blijkbaar is dat na de dagelijkse reset dat hij het voor andere wel ging doen.
Met andere woorden: Ik kan dus wel 70 of 90 euro neertikken om het hele pakket te kopen??? Of is de Taken King met bonus content nog ergens als bundel te krijgen zonder de originele game erbij? Ik ben bijna alle content afgelopen op MP, maar kon zo gauw niets vinden, of ik moet scheel zijn.
Je moet nog de quest Lost and Found doen op de Dreadnaught. Gedaan? Die kwam bij mij pas vandaag nadat ik gisteren de rest had gedaan. Die gemini is wel een heerlijke scout. Zelfs online verbazingwekkend goed! @Yellow 13 Graveheart heeft al gezegd dat het 40 euro kost. Of heb jij niet alle voorgaande DLC's? Misschien handig als je eerst zegt wat je qua content hebt, want ja je moet de voorgaande DLC's hebben om TTK te kunnen spelen.
... wat lul je nou allemaal? Jezus. Welke content heb je? Alleen Destiny of ook DLC1 en 2? @Maddmonkey ... die mis ik nog. Lost and Found word niet actief en dat zou dus inderdaad wel zo moeten zijn nadat je Petraj en Variks hun Quests af hebt. Ach, we zien morgen wel Las wel dat die Gemini een beetje buggy is? ... kan zijn dat het over de Quest trouwens. ... ga nu even duimen dat Xur morgen een Legacy Primary Exotic verkoopt
Het wapen zelf is totaal niet buggy. Niet bijzonder qua perks verder, maar wel echt zeer solide. Gewoon VoC min of meer. Geluid en feel zijn echt heel vet en heeft aparte kogels. Weet niet precies wat het is, maar schoot gewoon bizar snel mensen neer online, iets dat ik niet had verwacht @PrutserNL 3x. Beste is om dagelijks de daily playlists te doen. Dat geeft ook 30 marks.
Mijn excuses aan iedereen. Ik heb geen enkele DLC, maar vond die MP pagina verwarrend, vandaar hier het misverstand. Dus dit gaat me allemaal 40 euro kosten, als ik alle DLC, dus ook de weapon packs etc, wil??? Heb ik het zo goed begrepen? Het punt is namelijk dat ik Taken King wel heb gevonden, maar daar zie ik een gewone versie staan met originele game voor 69,99 en de CE voor 89,99. En ik zeg je dat daar geen woord van gelogen is. Ik kan gewoon dat pakket van 39,99 niet vinden en zie verder ook alle bundels los staan op de MP pagina van de game, als bundels, zonder dat ik ze los kan kopen. Dit was op de 360 op het laatst de normaalste zaak van de wereld, allerlei losse pakketjes. Hierdoor ontstond er bij mij dus ook een hoop verwarring, of ik heb een rare instelling ingesteld staan.
@Yellow 13 Je kan de 40 euro versie van TTK niet kopen als je de vorige 2 DLC's niet in je bezit hebt. Dit houdt in dat je de legendary of collectors edition zal moeten kopen als je TTK wil spelen. Hierin zit dan o.a. het volgende in: Destiny vanilla, DLCs: The Dark Below, House of Wolves & The Taken King. Deze versies zijn dan inderdaad 70 en 90 euro als ik het goed heb. Beter zet je je xbox om naar USA, dan kan je het gewoon met dollars betalen. Gift card via internet kopen en dan redeemen op je xbox.
Bedankt voor je antwoord. Beetje jammer dat ze het op deze manier doen, maar het is niet anders kennelijk. Bij die CE zitten toch ook die weapons en armor packs of heb ik dat verkeerd begrepen?
Nou, las namelijk dat er ook een weapon pack en armor pack was. Of zijn dit alleen skins van weapons en armor? Op MP kon je namelijk alles apart bekijken, ook los van de bundels, dus toen kwam ik dat tegen. Check zelf even MP als je echt wilt weten wat ik bedoel. Ik heb deze game en te lang niet gespeeld, dus my bad als ik het allemaal fout heb. Vooral dit even lezen, heb ik ook gedaan, staat veel in beschreven over de verschillende edities van TTK: http://www.evilgamerz.com/39507_Expansion-voor-Destiny-verschenen.html
Kreeg alleen maar queens rep naar beide quests.... BTW energy en shards hebben we nu nergens meer voor nodig?
@Yellow 13 Check je lokale MM even voordat je 70 of 90 neertikt. De Legendary Edition, dus Destiny + TDB + HOW + TTK, lag gister nog voor €49 bij MM in Zwolle. En Bol.com heeft 'm voor €60 (link)