Nee, die legacy engrams zijn jaar 1 met jaar 1 waardes, die helm engram kan alles inzitten maar wel met jaar 2 waardes.
Tuurlijk. Anders heb je niks aan Xur. Heb er een paar gehaald. Knucklehead radar, Graviton Forfeit, Nighthawk voor de Hunter en de Stag voor de Warlock.
Lol Warlock hands met alleen Strength. Epic. Helm engram maar proberen. Legacy engram ga ik niet doen als het alleen Y1 is.
Fucking gay dit. Bah. Ik koop wel die three of coins en ga gewoon zelf borderlands spelen kut xur met zijn hele berg exotics telkens.. Had eindelijk hoop dat exotics exotic blijven. Gvd 200 strange coins gekregen in 3 dagen tijd. Echt heel exclusief hoor..
Nee die heeft ie uit xur's reet getrokken.. Hybrid zegt zelfs nog dat ie een paar engrams gekocht heeft.
Bij die Three of coins staat ook dat je een grotere kans hebt op een exotic als je een Ultra verslaat. Oftewel strike bosses etc.
Ja want ik ga alles lezen wat iedereen typt om te kijken of hij toevallig heeft gezegd waar die de helm vandaan heeft. Maar is dat een glitch ofzo uit Xur's reet getrokken? Lijkt me wel epic zo'n gratis exotic helm?
Legacy Engram Heavy Weapon Engram SC31 An Insurmountable Skullfort Titan Helmet63/78 Strength SC13 Young Ahamkara's Spine Hunter Gauntlets32/45 Discipline // 27/40 Strength SC13 The Impossible Machines Warlock Gauntlets50/6 Strength SC13 Exotic Engram Helmet Engram SC19 Curios: Plasma Drive Vehicle Upgrade1 SC23 "Emerald Coil" Vehicle Upgrade1 SC23 Heavy Ammo Synthesis Consumable3 SC1 Three of Coins Consumable1 SC7
Petra Quest klaar. Tech Witch nog wat ingeleverd. Krijg rep, verder niks K. Thx! Bye. Lijkt er sterk op dat ie bugged is. Had een Taken Bounty dat ik in de Court een enemy binnen 90 seconde moest omleggen. Dat deed ik dus. Ineens pak ik wat op dat te maken heeft met die Quest van Petra. Lever beide in en krijg niks... Amai.
Ik snap echt niet wat die klote Deej gisteren zei. Hopelijk is er alleen deze week nog de oude xur. Zie het echt niet zitten dat alles te xurren is. @Hybrid ja klopt. Die exotic engram kan dan droppen van ultras.
We zouden met raafie erbij borderlands nog gaan doen toch ? We kunnen gewoon een berg van die three of coins (5 coins voor 7 SC) kopen en Destilands gaan doen fuck die xur items