[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Z'n must have zijn die exotics ook weer niet, op een paar na dan.

Geef mij maar een paar goeie paarse

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Welke paarse helm geeft een sunbreaker Titan dan 2 meting point klappen? Met halve strength kan ik op die manier echt een dps monster worden. Of alle Rocket launchers tracking geven en third eye.

Punt is dat exotics echt iets aanpassrn waar legendary gewoon simpel is. Maar je hebt wel gelijk. Legendary is vaak unieker en lastiger te krijgen dan exotics en xur helpt daar vrolijk aan mee.

3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Enige kans op die Boolean is dat ik nog rank 3 word met de Queen. Alle Quests af... lijkt me niet normaal dat ik van stap 1 naar 3 schiet.

... die helm heb ik dus. Dat alle Heavy RL tracking krijgt. Jammer genoeg zal ik dat ding NOOIT dragen. Ziet d'r niet uit man :+

4. Remo NL

Remo NL Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    Wat n troll die xur

5. nawa

nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

Leuk Bevonden:
    852
    Had idd gezien dat hij weapon en armor engrams verkocht voor een hoog bedrag aan legendary marks zodat jer elke week maar een handvol kan aanschaffen. Nu loop ik naar Zeur en koop ik een berg engrams krijg ik een Y2 light beyond nemesis, nighthawk, skull fort en graviton vortex.

Typisch...Nawa doet gisteren de nightfall en en ontvangt een young ahamkara spine...en wat verkoopt die megool de volgende dag? Precies de spines.

Oh ja three of coins ingeslagen. En vanavond abusen in Kings Fall.

Light 293 Atm, als iemand een tip heeft voor een goede ghost shell laat me weten pls. Ik zit momenteel met een ghost van 280 waar ik niet boven kom.

Wie is er van plan om vanavond te raiden? We are going to be the first fireteams evurrrr to whoop oryx and receive asshats

AnubisNefer vindt dit leuk.
  6. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Ik zei ook met een paar uitzonderingen!

Zit nu op 277 light, straks ff kijken wat die exotic doet!

7. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Met de story bosses werkt de 3 of coins ook. inzetten, hem killen met een suicide en herhalen. Zag een filmpje van Draksis uit de Scourge of Winter mission.

8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee elke exotic verandert iets. Ook al is het spawnen met grensde of mêlee energy. Dat zijn dingen die niet kunnen met legendary's.

Maar volgens mij begrijp je mij niet helemaal :+

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bij de MM in Leeuwarden is die ook 49 euro.

Ik heb vannacht nog alles op MP nagekeken zoals dat kon. Ik vond inderdaad twee bundelprijzen, 70 en 90 euro.

Echter had ik ook een bundel gevonden waar je gewoon de TK CE upgrade kon krijgen, maar toen ik daar op klikte zei die dat die niet beschikbaar was.

Ik had vannacht nog wel meer problemen met de One MP, aangezien ik alle games bij afging en hij hield bij Diablo III Reaper of Souls edition in eens op.

Ik vind dit heel vreemd en zuig dit echt niet uit mijn duim, maar volgens mij heb ik gewoon met een storing op mijn One te maken. Misschien een firmware fout???

Ik zou anders echt niet weten wat er aan de hand is, maar die 40 euro die hier eerder is genoemd heb ik sowieso echt niet kunnen vinden, en als dat die taken king CE upgrade is, dan zegt die bij mij dat die niet beschikbaar is.

10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    WAAAAAAAUW. Jij kan echt niet lezen he? Die 40 euro upgrade is alleeeen als je the dark below en house of wolves expansions hebt.

Koop aub gewoon die disc versie en be done with it.

Makkabeer, Schil1, AnubisNefer en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    @Yellow 13 Het is heel simpel.
    Gezien jij geen TDB en HOW hebt, zul je voor de digitale versie van €70/90 moeten gaan.
    Wil je de discversie, dan kun je die het beste bij de MM gaan halen.

Alle versies hierboven genoemd zijn Destiny + TDB + HOW + TTK.
    Die moet jij dus hebben.

12. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    wow volgens mij is er iemand in zn trip blijven hangen ofso man man man |:-

Maar goed wat hebk zin in die f*cking raid morgen!!!! Vanaaf eerst ff wat van die 3coins shit kopen en gebruiken en een nightfalletje doen :)

13. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Tja mannen, casuals make the world go round. Ik vrees dat je er aan zal moeten wennen.
    Zelf vind ik het wel prima. Iedereen betaald voor die game, dus waarom zouden spelers met wat minder speeltijd achter de knopen niet ook van een mooie exotic mogen genieten dan een die-hard met een overgevoelige e-penis?

Voor mijn doen stop ik echt belachelijk veel tijd in Destiny, maar zelfs dan kan ik Xur zijn hulp prima gebruiken:thumbs:

14. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Ik vind... Dat een exotic exotic moet zijn dus ook dat je er btj moeite voor moet doen om aan die exotic te komen.. Is toch veel leuker als je m dan uiteindelijk krijgt ipv hersenloos met coins kopen en dat elk figuur er mee rond huppelto_O

Ik had liever gezien dat xur in y2 alleen nog y1 exotics verkocht.. Mja helaaas

15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wauw lekker denigrerende taal van een kut casual :+. Ik vind het gewoon raar dat Deej eerst zegt dat Xur verandert en er vervolgens niks aangepast is. Een exotic verkopen via xur vind ik geen ramp, maar 4 tegelijk+ engrams is te veel gewoon. Exotics halen stelt zo geen kut voor en dat is raar voor de hoogste rarity in een loot game.

Maar goed, ik heb besloten geen xurgear te kopen. Er droppen zat engrams in de wereld en three of coins is een geniale toevoeging. Nergens voor nodig (imo) om xur nog te hebben.

Ik heb met jou zelfs nog diablo gespeeld. Was toch super vet om die lichtstraal uit de lucht te zien en een legendary te vinden in de wereld? Nu dropt er eindelijk echt loot in destiny en zeggen ze xur logisch aan te gaan passen, maar doen ze dat niet. Vind ik jammer, want het haalt wat van de beleving weg als je gewoon met een zak vol vibrerende munten, die je bij bounties doen makkelijk krijgt, naar tentakelgezicht loopt en simpelweg alles koopt.

16. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    heel bungie forum staat vol met post over die coins.
    Missie source of winter doen coin gebruiken en dan de boss killen met een rocket en zelf ook dood gaan.

17. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    De kracht van Destiny is juist dat iedereen epic is en epic gear heeft. Iedereen is gelijk en toch denkt iedereen dat die bijzonder is. Dat is gewoon knap van Destiny dat ze je dat gevoel kunnen geven.

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar daar is xur niet voor nodig? Three of coins geeft al bizar veel kans op exotics. Waarom dan nog wekelijks een berg exotics verkopen?

Was echt perfect geweest als xur hooguit met 1 exotic kwam. Dan kunnen xurders nog genieten van andere exotics en dan haal je veel minder de leukigheid van random drops weg.

19. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik weet niet of xur daarvoor nodig is. Ik weet ook niet hoeveel kans die 3coins geven op een exotic, neem aan dat daar nog geen kansberekening op losgelaten is.

Mijn punt is alleen dat iedereen (zelfs diegene die drie avonden in de week een uurtje spelen) binnen no time progressie moeten zien om zich 'bijzonder' te voelen en dat gevoel van progressie op de korte termijn zorgt er ook voor dat deze 'casuals' terugkomen of blijven spelen. En dat is imo precies de bedoeling van de makers. Dat is oa de reden dat er een jaar na release nog zoveel mensen spelen of instappen.

20. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    net 20 van die coins verbruik. 8 exotics gekregen. bij het inleveren 2x dubbel iets gehad.
    heb de The stag en de the 4th horseman

Deel Deze Pagina