Uitslag is nog onder voorbehoud. Zonder tegenbericht is het dinsdag defintief. Willen de heren waarbij het nummer van de livery nog niet is ingevuld ?? , dit doorgeven. Replays zijn erg lastig te beoordelen als niet duidelijk wie wie is.
Ja zal vast nog wel een avondje hebben om voor die tijd nog even wat dingen aan te passen. Moet op het gebied van tunen nog wat tijd goed maken. Zie wel dat mechanical failures en tire wear uit staan. Moet even kijken hoe ik dat kan gebruiken om mijn auto te tunen dat hij een stuk sneller is, nadeel is dat hij dan bij normale races de motor na 1 ronde opblaast.
Tijdschema en aantal ronden worden aangepast ivm benzineverbruik en een noodzakelijke pitstop voor brandstof. (Dankzij subliem rekenwerk van Pim) Ivm de lengte van de race ( Vermoedelijk 18 of 19 ronden) , zal nu denk ik ongeveer 80 minuten zijn ( als ik ongeveer 4.20 min. ruim als rondje reken bij bijvoorbeeld) 18 rondjes ) wordt het een strak schema om niet te lang/laat uit te lopen in de avond. Zoals Flavour al opperde, je kan mogelijk ter voorbereiding alvast jouw set up al raceklaar maken voor raceday in de dagen voorafgaande aan de race. Dan hoef je ook niet te haasten in de lobby vlak voor de race in de practice. Succes.
Dat is inderdaad wel zo. Moet sowieso weer even racen om aan de racelijn te wennen, die heb ik al een aantal jaar uit staat. Maakte me vooral zorgen over bandenslijtage maar dat staat uit dus dan zal het tunen ook wel meevallen.
K zie dat ik op Le Mans toch weer wat gas moet gaan geven. @Racerblade01 staat nu wel heel dicht bij door domme fouten van mezelf in de laatste race, en een onverklaarbare banden wissel in race 2 terwijl ik dat wel uit had gezet Verder wel leuke races gehad.. 2 keer vanaf achter weer terug de 3e en de 5e plek weten te rijden. Als jullie 's avonds practice gaan doen dan is een invite altijd welkom
Zou het wederom jammer vinden als men de racelijn gaat aanzetten voor nachtracen, geeft wel een enorm voordeel en haalt juist het leuke aan nachtracen eruit. Dan kan je net zo goed in daglicht rijden.
ik heb de gele game opnieuw geinstalleerd gisteren vamwege de dramatische frameeate op een deel van de le mans track, maar het heeft totaal niet geholpen.. Het is en blijft bijna onrijdbaar helaas. Heb er een fipmpje van gemaakt, hopelijk laat die zien hoe ik het ervaar. Zal m straks even uploaden
Ik ben het absoluut met je eens. Maar de discussie over het verbieden van de racelijn is hier al veelvuldig gevoerd en eentje zonder einde. Oke, leuk, maar wat was het resultaat?
LOL, ik had geen tijd om mijn post af te maken. Moest dringend weg. Ben al bezig met voorbereidingen voor complete post.
Ik heb ook ergens gelezen dat je via apps en instelling naar de DVD/Bluray speler instellingen moet gaan en de permanente opslag van de speler moet wissen. Schijnt ook te werken voor stotteren van het beeld.
Ik heb het getest met 110 liter haal je met 18 ronden NIET de finish. De dag en nacht cyclus is mooi verdeeld over de 18 ronden. 1/3 race in het duister en 2/3 van de race in het daglicht. Start in daglicht en ongeveer bij ronde 6 valt de duisternis. Bij ronde 12 wordt het weer schemer/daglicht. Tips: -Test in de dagen voor de race hoe de pit-strategy instellingen werken met name het refuel/brandstof tanken gedeelte. -Heb je je toch misrekend en te weinig brandstof bij je pitcrew besteld. Raak niet in paniek, blijf kalm en neem de tijd om het aantal liters brandstof te verhogen voor het bijtanken in het mini-menu van de pit strategie. -Zet ook de optie [banden wisselen] op "NEE" om onnodig tijdverlies te voorkomen. -Test ook je set up van de auto met het extra gewicht van de flinke hoeveelheid brandstof voor deze endurance-race. Het rijgedrag van de auto kan namelijk net ff anders zijn. -Hou rekening met de gewijzigde rempunten aan het begin van de race ivm met het extra gewicht van de brandstof in vergelijking met b.v de time-attack. -Oefen de pitstraat entry. -Niet vergeten om met de Y knop de gewenste pitstrategie te aktiveren. Resultaten testsessie car #55 Crowne Plaza Racing-team voor lobby-instellingen te testen. Ik moest nog een tweede keer pitten omdat ik bij 1e pitstop te weinig brandstof had bijgevuld. Ook gedurende de oefenrace time penalties opgelopen door onvermijdelijk concentratieverlies, met name gedurende de nacht/duisternis. Echt verneukeratief. Die 6 rondjes in het donker duren voor je gevoel veel langer dan 6 rondjes. Je verlangt naar het daglicht. Nu is het maar een spelletje, hoe erg moet dat niet in het echt zijn bij de "real world" 24H Le Mans.
Ik weet dat sommige mensen altijd met de racelijn aan rijden. Normaal vind ik dat geen probleem maar bij nachtraces op een donker circuit heb je dan enorm veel voordeel. Aangezien ik het circuit niet goed ken en nauwelijks met de auto heb gereden acht ik mij daarom kansloos zonder de racelijn.
Ik kan RB z'n commentaar goed begrijpen en ben het in de basis zeker met hem eens. Echter komen we dan terug op iets waar we het al eerder over hebben gehad; namelijk waar ligt de balans tussen uitdaging en competitiviteit. Volgens mij rijdt RB met alles uit. Dus geen racelijn, geen SC, geen TC en zelfs geen ABS (en dat met controller, petje af!). Loyal rijdt zo te zien met alles aan (als ik z'n clip zie). Ik rijd dan weer met enkel ABS. En United rijdt zelfs met automatische bak (foei! ). Ik zie zelf het liefst dat enkel ABS toegestaan word. Maar dat is omdat dat precies mijn manier van rijden is, want dan weer niet eerlijk is naar de rest. Maar met alles aan rijden vind ik ook wel weer een beetje zwak. Echter we willen ook graag een goed gevuld veld waarbij de verschillen tussen elkaar niet al te groot zijn. Dus tsja, wat is wijsheid? Ik vind het argument van RB overigens wel steekhoudend, dat met racelijn de uitdaging van het in de nacht racen voor een groot gedeelte verdwijnt. En als de racelijn uit staat, heeft iedereen hetzelfde "probleem". Het heeft weinig met skils of wijze van input (stuur + pedalen vs. controller) te maken.