Dat kun je zeker. Maar de game is zeker niet een van de makkelijkere strategische rog's. Vooral de bonuslevels zijn echt insane. Grappig aan deze game (en ook wel kenmerkend) is dat je kunt leveren tot lvl 9999. En je kunt ook oneindig vaak in new game+ gaan, haha
Ik heb de eerste 2 delen gespeeld op PSP, en die vond ik in ieder geval ERG leuk. Qua gameplay zit het altijd prima in elkaar, wat betreft turn-based gameplay, diepgang, etc etc. Je kunt het zelf ook vaak zo makkelijk of moeilijk maken als je wilt. Maar wat me vooral aanspreekt is de geweldige humor. Ik zal de demo van de week ook even downloaden. Ook wel fijn dat die games wel altijd gewoon de Japanse stemmen erbij hebben zitten als optie.
Danganronpa 3 is ook twee dagen terug aangekondigd voor de Vita en de PS4. Is er wel eens een Danganronpa deel op een console verschenen? Als ik de Vita beelden zie van andere delen, dan lijkt het me echt een game voor mij. Ik ben echter geen handheld gamer, dus de PS4 versie zal ik sowieso nauwlettend in de gaten houden. Ik vind het ook stom dat er qua PS4 exclusives vaak gewezen wordt naar games als The Order of Until Dawn. Maar je hebt echt een shitload aan Japanse games die ook exclusief zijn en qua vetheid echt niet onderdoen voor de eerder genoemde exclusives. De Tokyo Game Show persconferentie was imo net zo vet qua aankondigingen als de E3.
Gaat iemand hier nog voor SOMA? Heb hem momenteel in m'n GOG library staan om dat 22 september te kunnen spelen. Edit: Hier kijk ik ook enorm naar uit (op pc voor mij uiteraard):
Ik ook niet echt. Ik kan ze op zich wel spelen, maar ik vind het niet echt chill om met een hartslag van 200 een game te spelen 'ter ontspanning'. Dus dit soort games laat ik altijd aan me voorbij gaan. Until Dawn was al spannend zat
Volgende week SOMA inderdaad. Ben daar toch wel heel benieuwd naar hoor als survival horror liefhebber.
Character-design van de main character spreekt me niet echt aan. Ik hou sowieso niet echt van wit haar en paardenstaarten enzo. Doe gewoon een fatsoenlijke Japanse ninja, ipv al die semi-blank bullshit.
Het is een remake van de PS2 titel. Maar goed, die heb ik zelf nooit gespeeld. Dus voor mij is het nieuw.