PCARS [Finished] - BMW M3 GT3 CUP [Woensdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door loyallronin, 2 sep 2015.

1. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Het 'probleem' (uitdaging) zal aanzienlijk groter zijn voor mensen die gewend zijn om met racelijn te rijden dan voor mensen zonder racelijn. Net zoals bijvoorbeeld het probleem om zonder ABS te rijden aanzienlijk groter is voor mensen die voorheen met ABS rijden dan voor mensen die altijd al zonder ABS reden.

2. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Natuurlijk komt het de uitdaging niet ten goede. Maar zolang er geen regels over zijn hebben de mensen met lijn een enorm voordeel.

Alleen ABS aan lijkt me ook wel geinig. Met stuurtje vind ik zonder ABS vrijwel niet te doen.

3. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
  4. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    McNish weet inmiddels ook goed hoe het niet moet...

5. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Volgens mij met assists op real heeft de BMW volgens mij geen ABS of heb ik dat verkeerd. Ik weet het niet zeker.
    Wat voor assist heeft de BMW met instelling op real?

6. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Ik zou het niet weten. Dan is het de enige gt3 auto zonder ABS dus dat lijkt mij onwaarschijnlijk.

7. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Ik las dit op project cars forum:
    The BMW M3 GT is a GT2/GTE car. This means no ABS, only traction control. We let it run with the GT3s since those are very close to it performance wise.

Ik ga het ff testen zo dadelijk.
    Als het klopt heb je geluk dat de assists niet op "real" staan.

8. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Ik rijd altijd met assist op real, maar je moet bij de M3 flink in de ankers om de wielen te blokkeren. Ik gebruik dan wel een controller maar vind het prima te doen zonder ABS.

9. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Met controller is zonder ABS wel te doen. Je krijgt feedback van je controller, dat ontbreekt bij een stuurtje waardoor het natte vingerwerk is en je alleen signalen krijgt als het al te laat is.

@loyall, van geluk hoef je niet te spreken. Zonder ABS laat ik de races aan mij voorbij gaan. Ten eerste omdat ik het niet leuk vind en ten tweede omdat ik dan een gevaar op de weg ben.

10. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Grappig hoe toch elke keer weer wat is. zoals ik las is het nu opgezet zoals het is om het leuk voor iedereen te houden, en werdt er bij toekomstige competities verder gekeken.
    elke keer dat gedit en gedat gaat me fun van racen er wel af.. ook ik gebruik abs maar ook me lijn en tc kan helaas niet corners only.. andere competitie waar ik in zat ben ik ook gestopt om gezeur.. ieder heeft zo zijn skils en vermogen tot racen.

B Tender vindt dit leuk.
  11. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Daarom gaan we nu ook stoppen met zeuren, kinders. De organisatie bepaalt de regels (welke vooraf al bekend waren) en wie het niet bevalt, kan natuurlijk zelf een competitie organiseren.
    <3<3<3

B Tender vindt dit leuk.
  12. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Probeerde zelf niet te zeuren. Deelde alleen mee dat mijn racelijn aangaat ;)

13. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    @Beltoni: Daarom was nu voor de 1e pCars cup de bewuste keuze gemaakt om de instapdrempel laag te houden en bijna alle assists vrij gelaten.
    Voordeel is dat jij nu gewoon kan meedoen en mogelijk ook anderen die anders waren afgehaakt.
    Ach het is niet erg om het forum levendig te houden. En blijf je op de hoogte wat de persoonlijke voorkeuren van iedereen zijn.
    Volgende cup maken we wel gebruik van de de optie van bandenslijtage, beperkte assists (real) , schade .
    Dus geduld, laten we eerst deze cup afmaken en als we daarna elkaar nog aardig genoeg vinden dan doen we een Pro-cup voor de "Die Hards".
    Nogmaals het is ff wennen aan elkaar zowel met racen als met communiceren.

Laatst bewerkt: 20 sep 2015
    B Tender vindt dit leuk.
  14. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Hey dat zijn Project Cars plak-fysics:+

15. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik rijd altijd op Real settings, de M3 heeft inderdaad alleen TCS.

16. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Voor het volgende XBWracing PRO [real assists only] Cup kampioenschap krijgt de winnaar een mooie kampioenschapsbanner
    [​IMG] met eigen gamertag en persoonlijk XBWR racenummer :+

17. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Nice. Helaas mag een signature banner alleen het formaat hebben van jouw huidige. :)

18. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Je kan hem toch als afbeelding na een post plakken.

19. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Nee dat is niet helemaal de bedoeling aangezien je 'm dan gewoon alsnog als banner gebruikt, anders zou iedereen een dikke screenshot in elke post kunnen plakken. Ik heb niet die regel bedacht, maar je moet hem zien in te krimpen. :p

20. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik twijfel wat verstandig is qua brandstofstrategie. Als je met een halfvolle tank vertrek verplicht je jezelf om uiterlijk halverwege de race te pitten en heb je wat dat betreft weinig keuze. Als je met een vollere tank vertrekt heb je meer keuzeruimte wanneer je kunt pitten, maar rijd je (gemiddeld) met een zwaardere auto rond denk ik..

Edit: Hmmm je zou ook nog met een heel lichte auto kunnen vertrekken... Lekker vroeg pitten en jezelf zo een lege baan geven!

Laatst bewerkt: 21 sep 2015

Deel Deze Pagina