dat filmpje ff kijken endan onderaan in de beschrijving staat een link waar je ze kan downloaden en hoe t moet
Ik zal al dat gedoe met die Option Files vanmiddag/vanavond wel even doen waarschijnlijk, maar als ze straks met een flinke update komen, moet je dan al die shit weer opnieuw doen, of blijft dat allemaal intact?
Nog niet geprobeerd, maar ik zou er nog even mee wachten. Straks komt Konami met de transfer-update en dan verandert hij misschien wat wijzigingen. Als jij namelijk spelers dezelfde 'persoon' laat zijn en daarvan allerlei waarden veranderd, is het goed, maar als jij van Kuyt opeens Memphis maakt, dan gaat het wèl fout met de update.
Het werkt anders bij de PS4 dan bij de Xbox 1, dus ik kan je helaas niet helpen, maar meestal laten die optie-files dingen wel in tact.
Logo's van Premier League en kits blijven gewoon intact na de update als het goed is. Zijn verbonden aan de club en kit nummers dus zal niks aan veranderen.
Misschien.. maar anno 2015 kan het toch niet meer zijn dat een spel nog de complete rosters bevat van een heel oud seizoen? Mag geen excuus zijn dst de markt nog maar net gesloten is, bij fifa is dat geen enkel probleem die maar een weekje later uitkomt. Dus ook ik vind het een half afgeleverd werkje. Commentaar zou nieuw zijn en volgens sommigen een verbetering van andere jaren , ik vind het net de broer van. Klinkt nog steeds nergens op. Zeer irritant stemgeluid heeft die man. Is gewoon niet waar Jows, ik speel met fucking Danny hoesen in de spits bij Groningen op topplayer niveau, en ik rol gewoon elk team met minimaal 3 goals op. Of het nou roda of feyenoord is, ik heb geen enkele moeite om te score. Schieten is gewoon zwaar overpowered. Echt, de eerste paar potjes, en af en toe nog een potje er tussendoor is het echt wel leuk maar meer dan leuk word het ook niet. Je hebt gewoon compleet onrealistische transferbedragen bij de ml. Verkoop spelers voor miljoenen die nooit in de basis staan. En die in het echte leven ook never een rol zullen gaan spelen bij de club dus waar die bedragen op gebaseerd zijn? Geen idee. Ml word op die manier echt compleet onspeelbaar voor me. Sta na 15 wedstrijden gewoon zwaar eerste met teveel goals voor.
Even een vraag: Kan ik als ik al begonnen ben in de ML de settings aanpassen m.b.t passen op manuel zetten etc? Zoja waar?? Kan het nergens vinden
Ga in het hoofdmenu naar opties Dan Inst Spelers gegevens Dan zie je een hele rij met dezelfde gegevens: Klik op de eerste bovenaan Nu zit je in alle gegevens die je wijzigen kan. Ga naar ondersteuningsniveau en zet dat op UIT Klaar is Kees Druk op B om op te slaan.
Super!!!! Dank je wel! Als ik dieptepassen op manuel zet is dat zo moeilijk joh. Ik speel gewoon alleen maar nog met schoten die je zelf kan bepalen etc.
Ja al schiet ik veel op de lat etc. Gisteren alle namen van de engelse clubs en stadion namen veranderd. Wat een werk!
Ja, moet ik ook nog doen, maar ik heb het nu nog te druk met de organisatie van het toernooi. ( iedereen is nog welkom op Digitaalgras.nl , de inschrijving is open )
Han, wil jij even je complete settings posten (gameplay) en kunnen we op een of andere manier 2 vs 2 online spelen?
Hoort wat voort wat hè? Dan doe jij mee aan mijn toernooi Knop-configuratie - Aangepast Cursorwijziging - Bep Hulp Curortype - Uit Ondersteuningsniveau - Uit Soort steekpass - Basis Soort schot - Handmatig Besturing vrije trappen - Omgekeerd Indicatie richting - Aan Richthulp - Uit Positiehulp - Aan Autom. schijnbeweging - Aan Autosliding - Uit Besturing teamgenoten - Met hulp En 2 vs 2 zoals jij het bedoelt kan niet.
Deze instellingen gebruik ik zelf al sinds 2015. Het is wel ff oefenen maar daarna speelt het heerlijk.