Gistern ook een poos bezig geweest met Scourge of Winter: 15 Exotics waarvan maar 1 dubbele. Jade Rabbit, Hawkmoon, Don't Touch Me o.a. Ook nog 2 engrams gekocht: Obsidian Mind en Taikonaut. Het is inderdaad te eenvoudig zo.
Heb gister stuk of 6 heroic strikes gedaan en kreeg daaruit ook al 3 exotics. Nerf die shit aub bungieeee. T voelde niet eens speciaal. Alhoewel die 4th horseman wel nice is....
Ik heb de Zhalo Supercell uit een strike gekregen, dat wapen is geweldig. Arc damage auto rifle met een perk om je arc damage te geleiden naar andere enemies. Geweldig voor crowd control.
De volledige upgrade naar de digitale CE versie is gelukt. Heb de fysieke Leg versie, maar de upgrade gekocht voor 19,99. Instant boost naar level 25, maar ik ga eerst alle oude content bij af zodat ik meer begrijp van de game en het verhaal. Erg tof die TK edities en alle bonussen erbij.
Nu even etenstijd. Ga alleen niet verder streamen. Werd er net ook opeens op een rare manier eruit gekicked.
Vraagje, is er een manier om de hawkmoon te bemachtigen of random uit engrams? En wat is max Light eigenlijk nu in destiny? Ben zelf 290 nu.
Denk 310. Telesto is echt mijn favo klinkende wapen in de game al. Bungie beheerst dat toch echt goed
Ons team is bijna voorbij de tweede bossfight. 90% health is het verste wat we komen tot nu toe. OH THIS SO MUCH FUN!
Beter dan vault zelfs. Was toen vooral speciaal omdat het de eerste raid was, maar dit zit wel beter in elkaar. En echt huuuge
My bad, maar heb de fysieke versie van de legendary edition gekocht en voor nog eens 20 euro de upgrade naar de collector's edition. Al met al was ik slechts 47 euro kwijt. 38 euro voor het inleveren van games bij GM Leeuwarden, 27 bijbetalen voor de fysieke legendary versie, plus die 20 euro op Marketplace om hem van legendary edition naar collector's edition te upgraden. Nu heb ik alles wat de game maar te bieden heeft voor 47 euro, als je de ingeleverde games uiteraard niet meerekent.