Dat kan natuurlijk ook nog. Toppie! Ik moet zeggen dat ze het met de besturing in deze game wel goed opgelost hebben. Naast de basisbesturing heeft iedere knop ook meerdere functies. Dat ingdrukt houden word namelijk ook vaker gebruikt, onder andere met je ghost. Begin nu steeds beter in de game te komen, maar voor degene die random strikes en raids doen: Heeft iedereen daar een headset op, of gebruiken er ook een aantal uitdrukkingen die in het spel verwerkt zijn? Ik zou die social expressions, weet niet precies hoe ze echt heten, niet weten hoe ik die moet gebruiken. Op de PC gaat het een stuk makkelijker, je hoeft er alleen maar een / voor te zetten en dan de uitdrukking te typen die je wilt.
Net zo makkelijk dus als het wisselen tussen granaat en geweer in Gears of War. Destiny wordt steeds leuker.
@nawa Spoiler: king's fall spoiler Golgoroth nu serieus geprobeerd en ging snel kapot. WoL bubbel, nightstalker en een stormcaller voor add control en ging echt heeeeel snel Dat platformen daarna geniaal
Zo te lezen zijn ze dus teruggegaan naar de VoG mechanics? Niet "lomp" knallen zoals in Crotas End? Goed om te lezen! Succes met de clear @Maddmonkey @Hybrid @bulletproof010 @thiez @Raafie @Flayner Morgenavond maar is verder met Strikes. Ging van 260 naar 276. Ben tevreden maar ben d'r nog lang niet. Wat dat betreft staat m'n Hunter kwa stats beter voor. Voor iedereen die de Boolean Gemini nog wil, rank 3 worden met de Queen. Gaat alleen sloom! 2 bounties per dag
Prcies zelfde combo deden wij. Eerlijk iemand werd lelijk cross map gelanceerd daar. We zijn nog steeds bezig met oryx. Beste tot nu toe is 1% health
Monkey, hybrid, raafie hoe komen jullie aan een exotic bond, of hunter cloak etc? Die zijn wel echt nice. Vandaag flink strikers gedaan, toch naar 292 bijna 293 Light fully legendary nu. Vind de strikes wel stuk leuker om te doen nu, toch wat afwisseling ook wanneer de taken komen etc.
Die Bonds krijg je (geloof ik) als je reputation bij de Factions hoog genoeg is. Ik heb Dead Orbit rank 29 en mag hem wel doen. M'n Titan, rank 2, nog niet.
Rank 25 bij een faction zijn inderdaad. Dan krijg je een quest voor die exotic class item. Je moet wel gepledged blijven om hem te dragen (can confirm ) Ja, veel meer platformen en mechanics. Echt een topraid. Nice. Nu aangekomen bij Asshat meneer
Had zitten kijken naar de stream van @Hybrid afgelopen zaterdag. Zag er vet uit allemaal. Ben erg benieuwd naar de Raid. Ook maar is een groepje gaan zoeken denk ik
Holy ... shit. Team heeft King's Fall in 45 minuten (ja, 45) gecleared. Link staat in de spoiler. Wil niet hebben dat mensen die nog bezig zijn er per ongeluk op klikken. Spoiler http://www. twitch. tv/luminosity48/v/17033874
Team van super saiyans? Mja vault was ook binnen 30 minuten gecleared toch? Crota in 12 ofzo. 45 is denk ik wel haalbaar mits alles perfect gaat. Denk dat niemand hier die tijd gaat halen Raid is echt een stuk groter dan vault of glass, maar heeft eigenlijk amper stukken die lang hoeven te duren zoals de conflux. Als je confluxen weg zou halen zou de vault ook binnen 20 minuten gecleared kunnen worden. Dan is 45 minuten nog wel een goede afspiegeling van de grootte.