[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Punt is dat het lang duurt. Altijd. Meer dps, hogere levels en meer kennis maakt weinig uit, want er valt niks te versnellen daar.

Mooiste van de raid vind ik nog dat het echt niet te solo'en/two mannen is. Volgens mij heb je minstens 4 man voor de begin stukken en op het laatst minstens 5

2. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Raafie en bulletproof010 vinden dit leuk.
  3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Team van Super Saiyans? Ja ... Super Saiyan God Super Saiyan Saiyan God God Godly ... of hoe die bedenker het tegenwoordig ook allemaal noemt.

In principe doe je VoG Normal een stuk sneller als Hard. Puur omdat je bij het Conflux gedeelte op Normal nog mensen kan reviven. Als je op Hard daar dood gaat word het allemaal een stuk lastiger :+ Toch heeft de VoG een speciaal plekje in m'n hart. #Forever29

Wil over een maandje King's Fall wel is gaan doen. Heeft niet echt een prioriteit. Eerst lekker wat gear verzamelen, hoger level worden (wat gestaag gaat) en godver is die Boolean Gemini bemachtigen. Helaas moet je daar dus Rank 3 voor zijn blijkbaar... of wachten tot de Weekly Reset. Enorm zaad, zeker gezien die Petra Venj nu nog maar 2-3 bounties heeft.

Heb de stream van de 45 minuten clear nog niet gekeken, doe ik nog wel. Neem aan dat als mensen eenmaal de juiste gear bij elkaar hebben dat alles een stuk sneller gaat :)

4. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Als ik nu alleen Destiny heb, moet ik dan serieus eerst beide expansions kopen EN The Taken King, voordat ik kan spelen?
    Dan kan ik dus onderhand beter de legendary edition kopen?

5. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Sterker nog, ik zou de Legendary Edition kopen. Ben je nog goedkoper uit ook :)

6. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Tuurlijk zal het sneller zijn, maar dan alsnog denk ik dat een gemiddelde run op normal over een aantal maanden alsnog 1.5-2 uur gaat zijn. Is echt geen kleine raid en als je de kistjes wil hebben, ben je daar al gauw een half uur extra aan kwijt (wij zullen vast nog wel wat gemist hebben ook). 45 minuten is gewoon insane, maar imo niet leuk en ook niet haalbaar.

7. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Was destijds met Crota Hard ook. Een dikke 2 uur en als je pech had nog 2x zolang. Nu blaas je daar ook doorheen omdat je precies weet wat je moet doen.

Wat jij zegt klopt :) Denk dat dat voorlopig wel op 1,5/2 uur blijft staan ja... Ach! Jullie zijn in ieder geval al langer bezig als Crota's End. Zou heel graag een poging willen doen maar heb daarvoor nog LANGER niet de juiste gear :+

8. FraHel

FraHel Active Member

Leuk Bevonden:
    59
    Ga kijken of ik woensdagmiddag een groepje bij elkaar kan krijgen om te raiden:cool:

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Mwa crota is gewoon echt kort. Ik heb het niet over iets fout doen en dan alsnog aan 1.5 zitten. Het is serieus een lange raid gewoon. Alleen maar goed vind ik :)

We gingen nu volledig blind erin, alhoewel @thiez zijn vrouw wel vanaf de zijlijn aangaf dat we fout bezig waren/iets gemist hadden :+. Volgende week zal hooguit 3-4 uur in beslag nemen nu we weten wat er gedaan moet worden.

10. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Legendary Edition kopen, was vorige week €49 bij diverse MM.

11. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Heb de stream van Gothalion gekeken en niks lopen spoilen. Mocht niet van ome @bulletproof010. Maar wat ik gezien heb lijkt me echt insane. Blind een Raid in gaan zou ik nooit doen trouwens ... iets met tijdgebrek :p

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Is echt geweldig hoor. Stapje voor stapje snappen hoe een gevecht in elkaar steekt en dan wanneer je het doorhebt gewoon echt een baas omver blazen :p. De echte serieuze pogingen die we deden bij de bosses waren er hooguit 3 per boss. Blijkbaar deden we zelfs eentje op een hele moeilijke manier hahaha (en toch gehaald). Echt een unieke ervaring zo, want zodra je het weet is het al gelijk 10x zo makkelijk.

bulletproof010 en Rampage vinden dit leuk.
  13. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat klopt. Het ontdekken is leuk ... maar daar moet je natuurlijk wel de tijd voor hebben. Ik kan het in ieder geval niet meer om tot 5:00/6:00 door te klappen :+ Dat overleef ik niet met 2 kids.

Over een aantal weken zie ik wel weer. Kwam de Nightfall al met pijn en moeite door .. laat staan de Raid. Ben wel erg blij dat de Raid tot nu toe meer op VoG lijkt. Want Crota's End was echt een fucking lachtertje.

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Deze raid met de oude subclasses zou echt bizar moeilijk zijn bedacht ik mij net nog. Gisteren nog over hoe sterk die nieuwe subclasses zijn. Alleen zelf res en bubbel blijven goed in pve. In pvp zijn de nieuwe subclasses allemaal enorm goed. Elke perk heeft ook wel nut. Hopelijk worden de oude classes nog gebuffed

15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Tot nu toe is alles nog wel te counteren behalve "aanvallen" van veraf toch? Nu heeft de Titan een "Ranger" attack, een Warlock eentje voor "dichtbij" en de Hunter weer eentje voor "veraf". Er was geloof ik wel sprake dat de oude classes een buff zouden krijgen.

... kan het alleen nergens meer vinden.

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik wil wel mee doen. GT: Roidz NL en denk @PrutserNL ook wel?

PrutserNL vindt dit leuk.
  17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Naah er is geen sprake meer van veraf en dichtbij met die nieuwe subclasses :+
    Titan heeft echt alle supers in 1 voor pvp, nightstalker's keen scout is bizar gewoon en stormtrance is sunsinger on steriods. Vliegt de map over en schiet over lighting naar toe.

18. nawa

nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

Leuk Bevonden:
    852

Protip voor oryx fase twee. Nightstalker keen scout perk om el hoer-o te spotten

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoop dat het lukt, maar anders na de reset maar.

20. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Ik heb woensdag ook wel tijd!
    GT: Prutser NLD

Deel Deze Pagina