Wel jammer dat Troy Baker Revolver Ocelot is. Toffe vent en goede stem ook over het algemeen, maar vind hem hier niet zo heel goed en ook niet bij Ocelot passen. Maar komt misschien ook, omdat ik niet heel lang geleden the last of us nog een keer gespeeld heb en met Persona 4 bezig was nog
Beter dan Miller/Skull Face "THEY PLAYED US LIKE A DAMN FIDDLE' Spoiler " SUCH A LUST FOR REVENGE, HOWWW"
Skullface is helemaal beroerd inderdaad, zo kut dat ik bij een bepaalde missie niet wist of dat ik nou moest lachen of huilen. Miller was ik al gewend aan door Peace Walker. Vond Cam Clarke in 1 wel een fijnere stem hebben maarja.
Ik vond de voice actor van Ocelot in MGS 3 ook al zo raar. Ocelet heeft in 1, 2 en 4 zo'n super zware en iconische stem. De voice actor van de jonge Ocelot en deze klinken zo licht en zo.... Amerikaans? Daar heb ik meer moeite mee dan met het ontbreken van David Hayter.
Ook wel logisch aangezien hij al wat ouder is in die delen natuurlijk, maar je hebt zeker een punt met het té strakke engels van hem, maar ja, als je nagaat wat zijn rol is, is het ook wel logisch dat hij zo goed engels spreekt natuurlijk...een must in zijn beroep. Vind ook dat zijn stem teveel op die van Miller lijkt....hoor soms niet wie nu praat, dat wordt na een paar zinnen pas duidelijk soms.
Ik zet het effe in spoiler, ondanks dat ik het niet direct zeg; dat vogel je zelf maar uit, maar een hint; Spoiler In de proloog goed luisteren. Meer zeg ik niet.
Het duurde bij mij ook een aantal missies voordat ik door had dat het niet alleen Miller is die met je praat via de radio.
Heb nou de eerste 10 misslons gedaan, begin er wel iets meer in te komen. Toch vind ik vooralsnog de lineariteit van de vorige MGS's beter bij de serie passen. Het open world principe komt wel de vrijheid om missions te volbrengen ten goede, maar tot nu toe zijn het nog erg saaie misslons. Kill commandant A, rescue prisoner B and destroy tank C. Hopelijk nog meer variatie daarin later in de game..
Same. Heb game al twee weken ofzo niet aangeraakt. Open world en missie structuur zijn boring en dat killt de game en mijn interesse erin gigantisch.
Ik houd totaal niet van open world (GTA, Saints Row...vind het echt niks aan)....maar dit vind ik dan wel leuk gedaan. Ja, het is misschien saai als je puur naar de opdrachten kijkt (is bij GTA toch ook? Rijd van punt a naar b, jat die auto/schiet die neer.....etc) maar de manier waarop je die opdrachten kunt ingaan en hoe ze veranderen als je gespot wordt maakt het juist leuk. En ook als je succes hebt veranderd het ook (mijnen worden neergelegd, soldaten dragen helmen als je teveel headshots maakt, gasmaskers, armor etc etc!).... Ja, qua verhaal is het minder vergeleken met vorige MGS games (ik mis de codec!), maar de gameplay is imo dik in orde en niks mis mee.
Ja! Ik vind MGS V echt de beste kwa gameplay. Er is een gigantische keuzemogelijkheid in hoe je een missie wil oplossen. Ik durf te wedden dat niemand hier op dezelfde wijze speelt. Daarom heb ik juist zin om vooral vaker te spelen, om andere dingen uit te proberen! Waren de missie objectives in oude Metal Gear's zo veel spannender dan? Toen moet je altijd van punt A naar B in een omgeving waar je niet veel variatie kon inbrengen. Af en toe moest je eens mijnen vegen of een boss verslaan. Wat mij betreft is MGS1 het meest iconisch (die boss battles met Psycho Mantis en Sniper Wolf staan je nog steeds bij!) MGS3 het beste kwa verhaal. MGSV het beste kwa gameplay.
Zelfde hier man en dan hoor je nog over missies replayen dan heb ik al helemaal geen zin om hem op te starten. Zit je dan met je CE editie
Moet ook zeggen dat de game ook al even niet aangeraakt hebt. Destiny kwam ertussen en blijkt echt goed te zijn