1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 13 sep 2015.

  1. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik had alleen Lacazette omdat ik geluk had met een loyality pack. Om Lacazette heen spelers als Quintero en Diarra. Dan is zo'n team niet te verslaan.
     
  2. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Wow wtf man.
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    TOTW week 1:

    [​IMG]

    (Luuk de Jong is een ST)
     
  4. Robbdie

    Robbdie Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    11
    edit: heb het al.

    De verbinding met de EA servers zijn wel erg zwak op het moment zeg. Nog maar geen wedstrijdje spelen helaas.
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2015
  5. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Pfff begin is het lastig. Begon met Draft online en won helaas maar 2 keer. Had IF Ronaldo, Neymar en Messi voorin maar ik kwam er maar weinig doorheen. Op doel schieten is ook weer een hele opgave maar dat zal wel even wennen worden. Nu even een teampje in elkaar knutselen.

    Had Mertens in een pack die heb ik verkocht voor max bin (13.000) misschien had ik hem moeten bewaren maar heb hem liever niet in mijn club. Nog wat zooi in mijn club, hoop dat ik een team van circa 40k kan bouwen. Nu maar eens kijken wat leuke goedkope spelers zijn. Iemand nog tips?

    Heb tot nu toe dit bij elkaar verzameld. Moet nog een beetje sparen en dan maar potjes spelen om contracten te halen...

    [​IMG]

    [​IMG]

    2e team is wel een beetje smerig met Doumbia en Tosic maar ach, fuck it. I need money.
     
  6. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Is er dit jaar weer een OP opstelling?En zijn die zilveren loanplayers?Verder wel leuk teampie staan al
     
  7. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Volgens mij is dat 352. Het passen is een stuk moeilijker en met 352 heb je een groot middenveld waardoor de kans is dat hij bij een andere speler terecht komt vrij groot. Denk dat het gewoon even wennen is en dat mensen snel overstappen naar een andere formatie.

    Zilveren loan players zullen er vast wel zijn maar daar heb ik nog niet naar gekeken.
     
  8. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik had het over jouw zilveren spelers;) zoals RvP,Lopes,Mexes,Zapata
     
  9. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat zijn concept players
     
  10. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ah sorry had het verkeerd gelezen. Zoals Thien zegt zijn dat inderdaad concept spelers. Probeer even twee teampjes in elkaar te knutselen zodat ik even ongestoord kan spelen zo.
     
  11. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Voor hoeveel heb jij Doumbia gekocht? Er komt namelijk hoogstwaarschijnlijk een IF Doumbia, dus misschien kan je wel flinke winst draaien op hem. Ik zou even de markt checken. :)
     
  12. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ah daar heb ik dan een gelukje mee. Had hem voor 2400 gehaald. Volgende week dan voor meer verkopen en later goedkoper weer terug halen.

    Teams zijn nu af maar zoals ik al verwachtte had ik te weinig coins. Nani daarom maar even in de wachtrij gezet en een andere Turkse LW (Erdogan) daar neergezet. Beste smerige voorhoede zo maar ik heb nauwelijks coins dus het is maar even niet anders.
     
  13. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
  14. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Griezmann van Atletico, al past die niet in jouw team ;P

    Ramires zou ik sowieso eens uitproberen. Echt een beest op het middenveld met zijn snelheid.
     
  15. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Ramires ga ik idd proberen tnx
    Griezmann is ideaal om te verhandelen.
     
  16. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Mijn cheap start team is ook klaar. Blijft nadat ik wat coins heb verdiend in game voorlopig mijn fitness team.
    Kan niet wachten tot donderdag!

    [​IMG]
     
  17. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Mijn eerste budget team is ook klaar :). Ik was begonnen met een eredivisie team maar al snel overgeswitched naar een Nederlands team. Kuyt en Elia zijn daar nog de overblijfselen van die later vervangen zullen worden.

    [​IMG]
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Lens en Promes zijn goedkope vervangers die erg goede stats hebben IMO. :)
     
  19. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ja. Zat zelf ook al naar die 2 te kijken. Voor linksvoor wil ik uiteindelijk Depay halen, rechtsvoor is Promes een prima speler met flinke stats!
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Precies. Promes is eindelijk eens een betaalbare GOEDE rechtsbuiten voor Nederlandse squads. Die heeft echt top statistieken.

    Depay snap ik inderdaad wel. Geen idee hoe duur die nu is, maar zal wel gehyped worden. ;)
     

Deel Deze Pagina