1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2016

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 10 jun 2015.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Gisteren paar uur tegen Stoempfel online gespeeld en vond de keepers best goed eigenlijk. In ieder geval beter dan de fifa 15 keepers.
     
  2. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Als jullie een keer tegen me durven spele voeg me toe:

    Airborne ruben
     
  3. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ik vind t ook erg jammer dat ik als ik PSV pak je online alleen maar zware tegenstanders tegenkrijgt oa Real,Bayern,Atleti,Manu erg jammer dat ze daar niks tegen doen zoals bij FIFA dat als je een Aston Villa pakt je bijv HSV treft erg jammer zulke potjes zijn wel vaak t leukst
     
  4. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Is er al bekend wanneer de transfer update komt?
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    @Niels_x360 In de divisies kan je instellen dat je gelijke tegenstand krijgt. Dan zou het niet moeten uitmaken welk team ze kiezen.
    @rubenpol007 Niet bekend, maar ik hoop op een of twee weken.
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Wat is een leuk team om in MyClub te nemen, qua coole shirts en logo? En kun je dat achteraf nog veranderen/instellen?
     
  7. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Han, ik las op twitter dat de rosterupdate deze week komt. Of is dat weer vertraagd ?
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Niet dat ik weet. Ik weet alleen dat ze eerst voorrang geven aan het optimaliseren van online en dat ze dan hoopten om de roster-update te doen.
    Ik schat in dat het optimaliseren, gezien de problemen die het geeft, niet in één weekje lukt en aangezien dat meer prioriteit heeft dan de roster-update, dan komt de roster-update dus ook iets later.

    Gewoon mijn eigen conclusie, niet wat op twitter gezegd werd :)
     
  9. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Ga nu ff een potje spelen speel met PSV tegen AS Roma ben benieuwd:)

    Edit:

    2-1 verloren tegen jan steekpass omg hahaha :p xd
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2015
  10. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Zegt jullie de naam Daymos iets? Je kan hem volgen via Facebook. Hij is bezig met het maken van tenues van teams voor de xbox one. Misschien leuk om dat te volgen.
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik ken hem. Hij maakt ze de laatste jaren helaas niet gratis. Kost iets van € 9.00
    En dit jaar zitten de badges en logo's er niet eens in. Voor mij niet interessant.
     
  12. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Ja zie het. Dan pas ik ook! Misschien komt er nog iets wat gratis is!
     
  13. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ze zouden begin deze week met een aankondiging komen waarin ze duidelijk maken wanneer de update echt komt.
    Typisch Konami, een aankondiging aankondigen. :+
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Wat Capcom is met DLC, is Konami dus met dit soort gezeik. 8)

    Namco kon er in haar grote dagen met Ace Combat ook wat van.

    Ik wacht echt nog even tot die update er is, want kennelijk levert het meer frustratie op dan eerder gedacht.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Jij hebt altijd wel een reden om Ace Combat erbij te betrekken he, jezus 8)
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Het is het enige vergelijkbare voorbeeld wat ik ken, naast Capcom misschien. Dus ja! :+
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    [​IMG]

    Het begint ergens op te lijken. Heb het na deze screenshot nog een klein beetje aangepast maar had geen zin om een nieuwe pic te uploaden, want het is nog niet geweldig. Daarnaast is het kut dat de opties qua haar ontzettend bagger zijn.
     
  18. domienr

    domienr Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    4
    Gisteren toch nog enkele potjes het keeper probleem intensief bekeken.
    In online divisies en in de lobby's totaal geen problemen ondervonden, samen met een vriend van mij vonden we keepers zelf vrij sterk presteren. Courtois hield me zelf 2 wedstrijden volledig in de wedstrijd, enkele leuke animaties gezien!
    1x een volley die vrij centraal ingeschoten was, werd door Neuer matig verwerkt en duwde die zelf in de hoek (zéér povere redding, maar iedere doelman maakt wel eens een foutje).

    Zelf de doelman van Crystal Palace (Speroni) vond ik vrij goed presteren.
    Het waren allemaal normale scores, 2-1 3-2 1-1 etc..

    Als ik daarna in MyClub online divisies ging spelen tegen een team met teamgeest van 50, won ik dan weer gemakkelijk met 7-1. Met 7 schoten op doel :p

    Mijn conclusie na deze test: online werken de keepers goed (ok ze maken af en toe eens een foutje), enkel bij lage teamgeest in MyClub zijn ze gewoon onvoldoende en acteren ze op beginnersniveau.
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik heb gisteravond ook 2 normale online games gehad, 0-3 en 0-0.
    Wel moet ik daarbij zeggen dat ik tegen manual passers speelde, was gelijk een stuk leuker!
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.565
    Hm overhaaste conclusie vrees ik. Ik verwacht dat dit nog wel gefixt wordt. Dan heb je alsnog een footie die qua gameplay FIFA overstijgt.
    Beter dan FIFA hoeft het van mij niet te worden, want Konami vs EA, maar een dik verdiende goal met je eigen Master League team maken in de laatste 10 minuten van de Champions League finale in je 5e seizoen, dat gevoel is voor mij de essentie van PES. Easy to play, hard to master.
     
    Cyrax en Siemenn vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina