Gefeliciteerd samen!!!Fijne dag vandaag kerel Idd we hebben alles moeten leren.. en dan hebben we nog 3 keer is scheepsrecht.. in dit geval neem ik aan van niet
Haha ik dacht 'path' waar heeft hij het over. Maar je je post inmiddels aangepast zie ik. Voor de patch is er geen verschil tussen landen alleen tussen consoles. 4.0 is inmiddels uit op alle consoles. Zelf heb ik hem gisteren gedownload.
Hoe heb jij je XB1 staan, energy saving of stand-by? Als die op stand-by staat kan het zo zijn dat de patch automatisch is gedownload. Ik kan wel even kijken hoeveel opslag het spel nu inneemt, daar kan je meestal aan zien of je de laatste versie hebt.
SMS raadt aan om na elke patch de cache van de XB1 te clearen. Dit doe je door de XB1 uit te zetten en even de stroom eraf te halen. Geen idee of het noodzakelijk is maar het is een kleine moeite.
Ff gecheckt en idd heb nu V4.0. Autopatch werkt dus prima. tip: cache clearen kan ook door xbox aan te zetten en dan je vinger op de aan/uit schakelaar te houden totdat hij uitgaat. dan ff wachten en weer opstarten. Scheelt weer gefriemel met stekkers
Ja dat blijkt dus niet helemaal hetzelfde te zijn. Ach, ik heb er de ballen verstand van en deed gewoon wat SMS aanraadde.
Beste is idd stekker er uit en ff paar keer je vinger over de aan en uit ( trekt de console alle stroom leeg )
Dan zet je de console slechts uit, dat reset de cache niet. Om de cache te legen moet je echt de stekker eruit trekken.
Was er ook niet een knoppen combi waarmee je je cache kan legen, dat kon vroeger altijd in settings maar zie dat niet meer staan.
Klopt, free car, free Livery pack en een betaalde track expansion pack. Edit: Livery pack is niet gratis.