1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2016

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 10 jun 2015.

  1. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dat weet ik wel zeker ja, ik zie ook nergens hype afbrokkelen, integendeel...
    En dat er problemen zijn in de game, tsja dat wel, maar welke game is helemaal perfect?

    Ik vermaak me per avond beter met PES 16 iig, zeker nu ik op manual passing speel is het echt genieten.
     
    Cyrax vindt dit leuk.
  2. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Speel de game nu sinds 3 dagen op de PC (demo wel de nodige uurtjes gespeeld op de 360 wegens gebrek aan Xbox One) en ik vind het echt geweldig! ..grafisch was het eerst een beetje een tegenvaller (word overigens al hard aan gewerkt door de community) maar de gameplay is echt zo heerlijk! _O_ Speelt zo soepel en alweer genoeg goaltjes gemaakt die een vrij uitbundig wow-effect opleverde. Misschien dat de schoten wel ietwat over-powered zijn, maar eigenlijk is dit juist vet, dit is precies zoals ik PES wil hebben. Lekker dribbelen, acties maken en vrije trappen uitlokken gaat ook vrij goed, zelfs tegen de CPU. Genieten dit! :thumbs:

    Speel 99% offline, dan wel tegen de CPU of met vrienden samen thuis op de bank.. Quick-match met Champions League setting en ballen maar!
     
    rubenpol007, appie21 en Cyrax vinden dit leuk.
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Rather Be op de radio, gelijk zin om te spelen. :')
     
  4. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik ben de PC versie nu ook aan het installeren. mocht je vanavond tijd hebben.. pm me maar
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Wow, voor als je nog twijfelt of FIFA ook de moeite waard is:
    8)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Duidelijk, iedereen PES kopen dus! :9
     
  7. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Een potje of line gedaan. Met Ajax wat een verschil speelt dat met een topclub.

    Daarna 2 potjes online gedaan.
    Helaas verloren met 6-1 en 4-2 maar wat mij opviel was dat het totaal lagloos speelde. Heel vloeiend allemaal. Ik ga zeker verder online.
     
  8. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Toestraks even één potje online gespeeld, moet zeggen qua verbinding leek het allemaal in orde.. Toch voelde de gameplay net iets stroever aan als offline.
    Mijn tegenstandiger speelde ook nog eens vol op de verdediging dus het was een wedstrijd van weinig spektakel, nipt met 1-0 gewonnen, dat wel. :p

    Ik zit momenteel alleen flink te stoeien met de strategieën, ik krijg maar geen aanvallende tactiek ingesteld waarbij de voorhoede constant diep gaat en het middenveld snel aansluit.
    Of de spitsen wachten te lang met diep gaan, of ze gaan maar dan blijft het middenveld hangen rond de middenlijn en heb ik dus helemaal geen versterking of afspeel punten voorin.
    Weinig aansluiting dus tussen de verschillende linie's en totaal geen gevoel dat er druk naar voren word gezet met het volledige team... (specifiek over de flanken spelen of opkomende backs vind ik ook nergens terug)

    Dit heb ik in de demo eigenlijk nooit zo ervaren, doe ik nu iets fout of mis ik een instelling? o_O (menus om een strategie in te stellen komen deze keer sowieso vrij summier op mij over)
    Heb al verschillende teams geprobeerd maar tot dusverre weinig verschil of verbetering merkbaar.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Game ook besteld, want wil nu ook wel weer eens een goede PES.

    Ben best klaar met FIFA, zeker nu je al mindere commentaren over FIFA 16 kunt vinden.
     
  10. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Speel ik CL met Barcelona op Top Player. Ik zit in een poule met Man City, Borussia Mönchengladbach en een of andere onbekende oostblok ploeg waarvan ik de naam alweer vergeten ben... Haal ik 14 punten uit 6 wedstrijden. In de eerste knockout ronde speel ik tegen Shakhtar Donetsk, beide wedstrijden win ik met 0-2 en 2-0. Daarna komt fakking Real in de kwart finale. En het lijkt alsof ik tegen een voetbal machine aan het spelen ben. Alle halve kansen die ze krijgen scoren ze, ik kan nieteens rustig opbouwen. De eenvoudigste kansen worden gemist door Messi, Neymare en Suarez...net alsof Konami wil dat ik mijn anus wordt genomen door Ronaldo en co...

    Uiteindelijk verlies ik in 2 wedstrijden met 5-1 in totaal. Is Real dan echt zoveel beter dan andere ploegen ? Wil niet weten hoe goed ze dan zijn op Superstar.

    Maar goed, voor de rest speelt het nog steeds erg lekker. Maar moest dit even kwijt. :+
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2015
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Moet je met vloeiende formaties spelen. Dat zijn 3 verschillende opstellingen gecombineerd.
    1 voor de aftrap
    1 voor de verdediging
    1 voor de aanval
    Hoe het werkt kan je op de laatste helft van DEZE bladzijde lezen.
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik ook mijn eerste 2 potjes online gespeeld, en flink op mijn kloten gekregen. Eerste potje redelijk goede verbinding maar ik was gewoon zeer slecht en tegenstander goed, want verloor met 10-0(!)

    2de wedstrijd was verbinding wat slechter, dus merkte soms erg veel lag in mannetje selecteren en op een gegeven moment zelfs even erg stroperig, en verloor wederom, al was het dit keer toch wat minder kansloos.

    Niet echt een prettige ervaring dus, mede omdat het qua verdedigen ECHT heel kut ging, met tegenstanders die er gewoon doorheen glijden terwijl mijn mannetjes blijkbaar geen reet tegenhouden, moeilijk te selecteren zijn, ieder duel aan de bal verloren, etc etc.

    In eerste potje was mijn keeper trouwens ook een drama, 2de wat beter, maar daar wil ik het niet aan ophangen.
     
  13. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Aantal faces gemaakt voor Ajax, onder anderen deze die best aardig gelukt zijn:):
    [​IMG]
    [​IMG] [​IMG]
     
    RealWeirdo en rubenpol007 vinden dit leuk.
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    El Ghazi en Viergever zijn goed gelukt (als ik jou was zou ik de waardes doorsturen naar het PES Team).
     
    Scorp2111 en rubenpol007 vinden dit leuk.
  15. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    El Ghazi al helemaal inderdaad! Die herkende ik direct.
     
    Scorp2111 vindt dit leuk.
  16. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Downgrade Viergever eerst even tot 69 ofzo ;)
     
  17. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Daarmee was ik ook al aan de slag gegaan, maar nog niet direct het gewenste resultaat behaald...
    Maar ik ga mijzelf eens even inlezen, bedankt voor de tip/link. :thumbs:
     
  18. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Je kunt je teamgenoten ook handmatig diepsturen door middel van off the ball control. ;)
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Was dit in divisies of quick match? In divisies heb je de keus om in te stellen dat je gelijkwaardige tegenstand krijgt. Ben even vergeten hoe dat heet, maar aan je uitslagen te zien heb je dat niet gedaan ;)
     
  20. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Online nu (overdag) veel lag ervaren... Of lag het spel wordt gewoon heel traag je commando,s die he geeft reageren niet meer. Wel had ik net dat als ik in de aanval was het spel 2 sec stil stond...
     

Deel Deze Pagina