Vraag me ook af wat voor een brakke servers ze daar hebben staan, dit is toch echt te triest voor woorden, volgens mij de 3de keer al in een week tijd? Gelukkig heb ik een Xbox One
Ik heb het 20 minuten zitten proberen vanaf 19:30, geen succes. Sony status site gaf ook problemen aan
Nu had ik een aantal maanden geleden infamous first light gedownload was toen gratis als PSN + game... Nu wil ik hem gaan spelen zegt hij lincensie verlopen.. Waar slaat dat op?? Kan dat zomaar??
Nee, dat moet niet kunnen. Locatie gewijzigd misschien? Plus is niet verlopen? Anders even opnieuw downloaden uit de store (dat moet gewoon kunnen als het goed is).
Nee Maar als je weer lid wordt, dan kan je alle games die je ooit hebt toegevoegd in je downloadlijst weer spelen.
Is niet genaaid, want iedereen weet het behalve jij? Sony heeft dat ook nooit beweerd dat je ze krijgt en voor eeuwig hebt. Ze zijn altijd duidelijk geweest hierover
Ik ben het met UpInSmoke eens, het is niet genaaid. Je kunt het spelen zolang je lid bent. Dat is vanaf minuut 1 (jaren geleden al) duidelijk gecommuniceerd door Sony. Maar voor 45 a 50 euro per jaar heb je al PS Plus. Is gewoon de beste deal die je kunt maken. Dus gewoon lid worden Casper en niet zeuren
Thanks nooit geweten! Ik game helaas alleen bijna nooit online, Laatste tijd ook niet heel veel tijd.. Wel dagelijks een uurtje ofzo.. Maar voor je dan online bent en ergens mee begint....