Oh zoals de Heroic strikes dus. Jammer alleen dat je moet winnen... Want me team leaved gewoon als ze zien dat ze niet kunnen winnen. Lijkt wel de eerste Iron Banner.
Is het niet zo dat je een dag moet wachten om weer bij de eerste overwinning die marks te kunnen krijgen? Zo gaat het althans bij meerdere MMO's. Blij dat ik daar ervaring mee heb, dus zou het even nakijken en anders tot morgen wachten en dan zien. Meeste resets in MMO's vinden vaak om 3.00 in de nacht plaats, wat vaak middels een server reset gebeurt.
Hoppa hunter na een avondje engrams in de kluis gooien nu ook alweer 285 na de subclass unlockt te hebben nog niks mee gedaan verder. Dus als er mensen zijn die zondag ofzo de raid willen doen, mijn hunter is er ook nagenoeg klaar voor
Inderdaad fantastisch wapen. Standaard in m'n primary slot. Gisteren maar met motes gestrooid en bijna alles geupgrade. Kreeg zelf een 286 handcannon uit de NF.
Ik kreeg hem ook uit de NF. Heb hem nu 2 keer. Gister uit een strike 297 Legendary Scout Rifle gekregen. Nog niet mee geschoten maar hij heet Treads upon Stars. Heb deze al keer gehad op 285. Heerlijk ding dus maar gelijk ge-equipped. Daarna ook een Legendary Rocket gekregen ( eindelijk ) direct geinfused tot 295. Zit nu op 293 Light.
Een gigantische houten penis van 310 attack ... je krijgt van Eris dan een class-item van 300. @Maddmonkey ... goeie tip. Ga op m'n Titan denk ik lekker farmen voor de Hunter. Begin dat boogje toch steeds meer te waarderen. Blijft wennen dat ik nu i.p.v een agressive super een beetje passief/defensief moet spelen
Mochten er mensen hulp nodig hebben met de raid ofzo. Ik ben een warlock (lvl 40 light 297) en wil altijd wel mee. Voeg me maar toe of stuur bericht
Krijg je geen relic ofso? heb al een paar dagen geen relic gekregen zit nog steeds onder de 290. Vanavond die Oryx killen als het de tijd toelaat, gisteren ging de rest wel redelijk vlot.
Jawel, die krijg je @PrutserNL ... O, en weten jullie die eenzame Guardian nog die al 5000000000x is overlopen door "WE'VE AWOKEN THE HIVE!"? Nog nooit opgehaald is om een fatsoenlijke begrafenis te krijgen? Waarvan de meeste dachten dat hij weg was? ... nou, niet helemaal.
Wat the hell ik kan nooit iets infusen, alles wat ik vind aan blauwe shit is lager dan mijn paarse . En hebben jullie een primary gekocht? Of gewoon gewacht tot er en goede dropte? Zit er aan te twijfelen om er een te kopen