Toestraks even één potje online gespeeld, moet zeggen qua verbinding leek het allemaal in orde.. Toch voelde de gameplay net iets stroever aan als offline.
Mijn tegenstandiger speelde ook nog eens vol op de verdediging dus het was een wedstrijd van weinig spektakel, nipt met 1-0 gewonnen, dat wel.
Ik zit momenteel alleen flink te stoeien met de strategieën, ik krijg maar geen aanvallende tactiek ingesteld waarbij de voorhoede constant diep gaat en het middenveld snel aansluit.
Of de spitsen wachten te lang met diep gaan, of ze gaan maar dan blijft het middenveld hangen rond de middenlijn en heb ik dus helemaal geen versterking of afspeel punten voorin.
Weinig aansluiting dus tussen de verschillende linie's en totaal geen gevoel dat er druk naar voren word gezet met het volledige team... (specifiek over de flanken spelen of opkomende backs vind ik ook nergens terug)
Dit heb ik in de demo eigenlijk nooit zo ervaren, doe ik nu iets fout of mis ik een instelling?
(menus om een strategie in te stellen komen deze keer sowieso vrij summier op mij over)
Heb al verschillende teams geprobeerd maar tot dusverre weinig verschil of verbetering merkbaar.
Klik om te vergroten...