Ik vind het een vrij saai speelbaar concept. Potjes duren niet langer dan 2 min, en de kans dat je iemand tegenkomt is zeer klein.
Ja dit is echt niet de kant die R6 op moet gaan. Had die potjes langer gemaakt en het is al een heel stuk toffer.
Ook nog geen mail gehad van ubisoft en heb de game al maanden lang gepreordered voor een code te kunnen te ontvangen voor de beta. Tis ook altijd iets he teenwoordig met die betas.
Hier op de One ook geen toegang terwijl ik wel een bevestiging heb gekregen dat ik mee doe aan die Technical Test,vreemd.
Maak die rounds langer, want dit stelt echt geen shit voor nu en dan is het gelijk al een stuk beter. Dat we niet naar de grote gebieden uit de voorgaande games gaan is duidelijk, maar hetgene wat nu het meeste stoort zijn de veel te korte potjes. Juist man, dat absoluut. Het is al doodzonde dat er totaal geen campaign te vinden is, maar een standaard DM moet toch kunnen zeg. Zijn alle modi al bekend trouwens?
Heeft niemand last van die matchmaking? Hij blijft maar zoeken naar spelers maar zit geen vooruitgang in
Nee hoor of ze moeten het na e3 hebben aangekondigd. Het heeft losse single player scenario missies toch? maar geen echte campaign?
Iemand op Gamersyde zegt ook dat er een campaign komt, maar dat is gewoon lone wolf tegen bad guys in diezelfde maps. Tjah.....
http://blog.ubi.com/rainbow-six-siege-single-player-terrohunt-modes/ kan wezen dat dat op dezelfde maps is maar dat hoop ik eigenlijk niet,.... heb vegas wel 10 x uitgespeeld in coop....
De game net weer een kans gekeken. Walgelijk! Ik keek hier zo naar uit, maar het is de grootste anti climax ever.
same here. als je eenmaal in een match zit gaat t wel, maar voordat je eenmaal connected bent... Nat is gewoon open, heb met geen enkele andere game ergens last van