Ik heb er 1 uit een quest gekregen die andere van een drop. Beide Legendary. Je kan er een van 280 kopen en die upgrade, maakt in principe niks uit. Zorg wel dat je altijd je hoogste light aanzet als je je engrams inleverd. Binnenkort maar is aan een nieuw mannetje beginnen. Warlock is 293 Light, ga tot 295 en dan begin ik een Titan. 299 worden door infuse is geen doen, moet daarvoor echt die raids doen dus tot ik die dan ga doen ga ik tussendoor Titan levelen.
Voor de mensen die t exotic zwaard willen halen ... De sunless cell strike op 300 light... En dan ff die warden en alak-hul verslaan in 30 sec
@RVDV @SHiZ NL ... je paarse gear is nu niet altijd beter als de blauwe. Maar je bent het zo. Gewoon die Warden kei-laag leven laten en Aluk'Hul precies hetzelfde. Daarna los gaan als een malle. Maar 300 light? Naaaaaaaah.
Thanks @Rampage en @Dagger ik ga maar zoeken en zoeken. Heb alleen het gevoel dat ik iets verkeerd doe WHaaaaat username veranderd!!! @Willem je bent me held
Zoeken mensen hier nog een Warlock voor raids? Wil het eigenlijk niet via LFG gaan doen. Als er vaste dagen of avonden worden afgesproken kan ik vrijwel elke week.
Ja 280 legendary's zijn het. Vind ze alleen niet zo bijzonder die ik allemaal gekregen heb. Shotgun met 3 kogels etc. Meh.
Die shotgun die je van de vanguard krijgt van 300 uhm Conspiracy Theory D of zoiets, echt een bazen ding.
Nee je kan kiezen tussen 3 versies. Andere perks zitten er op. Enige goede wapen deze week was de fusion voor mij. De scout redelijk en die shotgun was echt heel slecht. Bij elk wapen kon ik uit 3 versies kiezen qua perks
Gaat om time to kill. High firerate shotgun zijn daarom in PVE beter. Zoals Dry Rot firerate en damage type's. Je one shot nog steeds lagere enemies en je hebt sneller hogere enemies neer. Ze flinchen ook nog als de shotgun wat lagere impact heeft.
Ja klopt, deden ze bij de 4th Horseman ook. Alleen kwam ik dan net een schot tekort en was de reload rete traag. Voor nu gebruik ik de Conspiracy Theory, vind hem rete fijn en hij is toch 300. Nog een questione, de rare gear gaat tot? 299? 300? Dus je kan momenteel alleen max worden dmv raid gear?
Nice. Ziet eruit als TLW maar toch een tikkeltje anders. Is het geluid anders dan TLW ... of een generic HC geluid?