Bungie faalt weer eens. 310 telesto, shotgun en 1000 yard stare here i come. Raid is gonna be eaaaaaasy tonight
Btw die missie voor het exotic zwaard valt best mee. Het is niet zo dat je hem gelijk moet killen als het begint. Er loopt nu ook een "warden" rondt. Als je die killed gaat de 30 seconden timer in. Dus gewoon beide low brengen dan de warden killen en dan gewoon darkblade.
Het is toch wel vet dat ze nu in missies meerdere "eindes" proppen. Misschien zijn er dus meer Exotics? Wat inderdaad wel jammer is is dat je nu d.m.v 1 Exotic je hele "Special" Arsenal naar 310 kan tikken. Dat is jammer ... Overigens blijk je dit wapen ook te kunnen halen als je de Heroic versie van deze missie selecteert
Kan blijkbaar geen images infusen vanaf mn iPad. Anyway dit wilde ik laten zien. Heb er ook gelijk een leuk gameplay filmpje mee gemaakt, enjoy:
nope, als je 310 exotics gaat infusen dan komen andere wapens maar tot max 300. heb dat al geprobeerd.
En exotics ook niet? Mja ik heb nog in fragment nodig (t3 court) en dan kan ik de touch of malice ophalen mits ik crota gekilled heb.
Maar de exotic sniper is dus altijd te halen en niet alleen vandaag? Zolang je heroic selecteert? Zou wel fijn zijn mocht ik hem vanavond niet halen.
Nee en Nee zwaard houd je @Maddmonkey had mn dont touch me's geinfused met raid armpjes. ze cappen op 300
Ah beter, had laatst een filmpje gezien waar een gast vol overtuiging zei dat als je die wilde houden niet de questen moest doen
De missie van vandaag is ook "los" te selecteren en op Heroic te zetten. Lijkt me niet dat dit een "one-time-offer" is. Echter weten we dat morgen pas zeker. Zie overigens net op Reddit dat de thread verwijderd is? Bungie damage control?
Hoppa, de black spindle is binnen.....heeft maar 3 uur geduurd Je krijgt trouwens ook de Vienna Singer er als schip kado bij